- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige zaterdag redelijk vroeg in de ochtend ging ik nog eens op pad in Antwerpen. Het aanbod was nog niet veel soeps, maar in Villa Tinto viel Lora mij op. Ze stond daar mooi te wezen in een wit topje en zwarte leggings. Dus geen typische outfit voor een dame van plezier, maar dat vind ik nu net wel aantrekkelijk. Beleefd geïnformeerd naar de prijs en dat was 50 EUR zoals bij alle andere dames. Na het verplichte wasje plaatsgenomen op het bed. Lora is een vrolijke praatster en dit in een soort onschuldig klinkend Engels. Tijdens het babbelen, bracht ze mij al netjes op temperatuur. De blowjob die volgde was bijzonder sensueel en ze hield echt rekening met wat ik wou. Daarna overgegaan tot de daad (zij on top) en ook dit was heel erg in orde. Deze Lora geeft voor 50 EUR een heel leuke GFE en alles gebeurt in een heel relaxte sfeer. Precies zoals ik het graag wil, dus hier kom ik zeker weer terug. Ze werkt blijkbaar alleen de dagshift tot 17h00, dus wordt dat iemand voor in het weekend te bezoeken voor mij. ;-)