Recensie Lonela, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-Lover

Meubelstuk
1.171
13/05/23
3.082
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ionela-best-service.html
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb deze dame bezocht. Van de afgesproken service kwam niks van in huis . Een dikke tegenvaller was dat geweest voor mij . Pijpen zonder condoom was na 5 minuten al gelopen. Het neuken op zich viel ook dik tegen. Voor uur betaald na een half uurtje was ik al terug buiten. Ze is ook geen 21 jaar eerder rond 30 jaar. En de foto's zijn ook niet echt .

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze dame bezocht. Van de afgesproken service kwam niks van in huis . Een dikke tegenvaller was dat geweest voor mij . Pijpen zonder condoom was na 5 minuten al gelopen. Het neuken op zich viel ook dik tegen. Voor uur betaald na een half uurtje was ik al terug buiten. Ze is ook geen 21 jaar eerder rond 30 jaar. En de foto's zijn ook niet echt .
Dan zijn het zure centjes. 😮‍💨

Als het niet de dame van de foto's is, waarom keer je dan niet om?

Terug
Bovenaan Onderaan