- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4032868-loly
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Slanke natuurlijke look trok mijn aandacht sinds een paar dagen. Geapt. Antwoord gehad. Adres met huisnummer. Ik dacht deze booker gaat mij naar dat nummer laten lopen om vervolgens aan te geven niet aanbellen….
Bleek dus niet zo te zijn. Zit geen booker tussen. Dame is 5-10 jaar ouder dan ze in haar profiel aangeeft. Geen silicone. Kleine wat slappe tieten, maar zoals ze zegt puur natuur. Hygiëne is goed. Dat merk je bij binnenkomst. Schoenen uit! Ze is best enthousiast en zoekt ondanks haar mindere Engels goed contact. Sex was goed, liet zich nemen en ook een beetje gaan.
Als ze besluit terug te komen mag ze mij berichten. Zal dus niet aan mij liggen als ik niet terug ga.
Bleek dus niet zo te zijn. Zit geen booker tussen. Dame is 5-10 jaar ouder dan ze in haar profiel aangeeft. Geen silicone. Kleine wat slappe tieten, maar zoals ze zegt puur natuur. Hygiëne is goed. Dat merk je bij binnenkomst. Schoenen uit! Ze is best enthousiast en zoekt ondanks haar mindere Engels goed contact. Sex was goed, liet zich nemen en ook een beetje gaan.
Als ze besluit terug te komen mag ze mij berichten. Zal dus niet aan mij liggen als ik niet terug ga.