Recensie Lolita, Maasmechelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelvrind

Wandelaar
61
27/10/21
88
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lolita-latina-sex-addict.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gewandeld met Lolita uit Maasmechelen.. Is in een huis in het centrum van maasmechelen. Lolita is niet wat haar naam zou vermoeden. Deze Lolita is een echt colombiaanse met idem behind. Mooie dame vriendelijke ook, maar wel wat gereserveerd. Communicatie, door mijn zeer beperkte spaans en haar beperkte engels, was soms moeizaam. Ze is wel enthousiast in haar werk. Laat zicht uitgebreid likken en vingeren, je daarbij vaak aankijkend... pzc heel behoorlijk. Ook intiem in verschillende standjes eigenlijk niks om op aan te merken.

Alles okay dus? Nou nee niet helemaal. Ik neem altijd vóór en na de wandeling een douche. Deze is beneden door de keuken?, Naakt met een handdoekje naar beneden dus, waar collega's lekker aan het kokerellen waren. In de badkamer ook een collega die zich het opmaken was. Hoewel ik ergens wel iets exhibitionistisch heb, vond ik dit toch wat ver gaan. :unsure:

Herhalingsgevaar wat mij betreft geen. Dit komt zeker niet door de kwaliteit van de dame, maar door de kwaliteit van haar ontvangsthuis.

groetjes

Wandelvrind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan