Recensie Lolita, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dennis1980

Wandelaar
62
18/02/23
35
2
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3446628-lolita

Gekeken op Google maar geen reviews. Kan natuurlijk maar is wel een let op voor mij.

Met bovenstaande dame vandaag afgesproken. Enige pluspunt is dat de dame zelf appt ipv een Booker. Afgesproken voor een half uurtje. Intiem, beffen, Tz en plassex. Kosten 150 euro.

Gevraagd of ze de dame op de foto is en of de foto's recent waren. Ja werd geantwoord. Aangekomen werd gevraagd foto vd straat te nemen daarna werd huisnr doorgegeven. In linkerhoek vh raam zag ik een kleine camera staan ( ik heb niets te verbergen dus prima veiligheid van dame vind ik alleen maar goed). De deur werd opengedaan en dame stond achter de deur. Naar binnengestapt in een donkere woning. Toen ik achter mij keek leek het of het niet de dame vd foto was maar wilde het even goed zien.

Huis was niet ingericht en ik kon wel zien dat de laminaatvloer zijn beste tijd had gehad. Ik werd geleid naar een soort gedaan die aan de trap naar boven was vastgemaakt. Daarachter lag een matras op de grond met op het bed de bekende tissues.

Doordat het gordijn open ging was er ook gelijk een beetje licht. Was totaal niet de dame vd foto. Veel lichter getint. Cup C ipv Aa ( hou van kleine tietjes). Billen die duidelijk opgespoten waren. Dame aangegeven dat ze niet de dame vd foto was en de ambiance niet voor mij opwindend genoeg was en rechtsom keer gemaakt.

Een tmm dus! Dame mag kiezen om reviews op kinky niet te tonen. Kinky verdiend heel veel geld met deze site. De goede dames moeten leidden onder de fakedames ( nepprofielen). Goed dat deze site er is zodat we elkaar kunnen waarschuwen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt je in Arnhem naar een zijstraat van de Sonsbeeksingel gestuurd en kom je uit in een straat met soort monumentenhuisjes met groen luiken daar was ik geweest.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er ook geweest, dat was echt een grote flop, het enige waar de dame goed in is is fotoshoppen . Totaal geen beleving, toen ik vroeg om haar te beffen was de lol er gelijk van af, wat een putlucht, heb het gelijk afgebroken. Foto's zijn erg mooi maar zoals zo vaak als iets te mooi om waar te zijn is……..al met al een te mijden dame

Tja…. Geile bui, en ze is ook niet lelijk. Achteraf gezien beter gelijk om moeten draaien.
Ja ik kan makkelijk zeggen ik ben omgedraaid maar ik ben daarmee begonnen om dat te doen en bevalt prima toch. In privehuis mag je ook eerst even kijken en als het niets in dan mag je ook gewoon weglopen. Arrogantie ten top toen ik nog een appje kreeg "Fuck you, your wasting my time" Pardon. Uur heen en terug. Wie heeft zijn tijd nu verspild. Wie is de oplichter om foto's van andere dame te gebruiken. Ps kinky mail gestuurd en wordt nieuwe verificatie gevraagd.

Terug
Bovenaan Onderaan