- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/new-babygirl-in-town-near-science-park_7956783
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Foto's en tekst op haar Kinky profiel hebben me verleid tot een bezoekje. Helaas helaas de werkelijkheid was anders. Wel de dame van de foto's maar daar waren de nodige filters overheen gegaan. Een alledaags meisje, beetje mollig en zeer onervaren. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar in dit geval was dat het wel. Spreekt nauwelijks engels, en geen enkele uitstraling. Daarmee was de toon gezet. Lag er als een zak aardappelen bij, geen enkele inzet en dan is bij mij de lol er snel af. Eigenlijk was het appartement waar ze ontvangt nog het leukste, prachtig uitzicht richting IJmeer en verder.
Dametje is uit op snel geld verdienen en kan beter wat anders gaan doen. Ik was binnen het half uur weer vertrokken, bijna blij dat ik weer naar buiten kon. Had wel voor een uur betaald.........
En verder? Geen handdoeken en na een moeizame trekbeurt slechts een goedkope wc rol om de zaak enigszins te reinigen. Een absolute no go!!!
Dametje is uit op snel geld verdienen en kan beter wat anders gaan doen. Ik was binnen het half uur weer vertrokken, bijna blij dat ik weer naar buiten kon. Had wel voor een uur betaald.........
En verder? Geen handdoeken en na een moeizame trekbeurt slechts een goedkope wc rol om de zaak enigszins te reinigen. Een absolute no go!!!