Voormalig lid 7826
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 16
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/lola-souza-a-high-class-tgirl-experienced-with-begginers.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Bij Lola geweest. Ze ontving toen in een love hotel. Was reeds de 2e keer. We hadden toen al een goede klik. En had al besloten dat, als ze weer in Limburg was, dat ik terug ging gaan. Dat heb ik me deze keer ook niet beklaagd. Bij het binnenkomen begonnen we meteen al passioneel te tongen. Ze kleedde me uit, een kort wasje. Dan op bed. Meteen pijpte ze me lang en diep. Zonder condoom. Dan haalde ze haar lul boven. Een lekker exemplaar. Niet giga. 16 cm schat ik. Maar dat is meer dan genoeg. Ik bovenop haar 69. Dan begon ze mijn anus te likken. Dat deed ik dan ook bij haar. Alles is op en top proper. Ze stak een vinger naar binnen. Toen was het tijd voor het echte werk. Ik reed op haar om het tempo aan te geven. Na een poosje wou ze zelf wat harder gaan en lag ik op mijn buik en zij vanachter op me. Ze stootte hard, wat een heerlijk gevoel gaf. Ze zij dat ik het bed moest 'dryhumpen'. Na enige tijd zo te neuken hijgde ze dat ze ging klaarkomen, en dat ik dat ook moest doen. Zo kwamen we dus samen klaar. Zij in mij, en ik op het bed. Er was nog wat tijd over. We waren te geil geweest, gaf ze toe. Dus masseerde ze me en intussen vertelde ze vanalles over haar leven. 200 voor een uur is niet goedkoop, maar ze is absoluut de beste die ik gehad heb. Geen klokkijken. Alles relaxed, communicatie is prima als je Engels kan. Ik vind ze ook heel knap en mooi gebouwd. Alleen een iets te dikke, fake kont en fake tieten. Maar dat is persoonlijk. Voor meer vragen mag je steeds dm'en