Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan het even niet volgen. Op Kinky heet ze toch Ebony? Ik zie bij dat telefoonnr verder geen status op whats app met een 'heel verhaal'. Of is dit iemand anders? Verneem graag, bvd
Volgens mij staat er dat ze nog een maand werkt? Of ik moet het verkeerd gelezen hebben.En dan lees ik vandaag dat Lola nog een maand vrij neemt omdat deze mensen haar proberen stuk te maken.
Gisteravond het ook met haar hierover gehad en ze heeft er echt veel moeite mee .
Als je altijd zulke topservice levert is dat van deze mensen echt heel gemeen om te doen.
Ja twee ads met twee nummersZou het kunnen dat zij verschillende 06-nummers gebruikt?
En is zij gestopt?Ik had vannacht nog deze recensie geplaatst, was haar laatste klant gisteren
"Omdat Lola een paar weken afwezig was heb ik mijn geluk op twee andere locaties geprobeerd, dan kom je er achter dat er maar één Lola is.
Gelukkig kon ik gisteren weer bij haar terecht en het was weer geweldig.
Eerst een beetje bijkletsen en dan gaat het los.
Alles klopt, het zoenen, pijpen en de standjes.
Ik moest een paar keer van positie wisselen om het uur vol te kunnen maken, maar het was weer een wilde rit.
Zit met lichte spierpijn deze recensie te schrijven."
En dan lees ik vandaag dat Lola nog een maand vrij neemt omdat deze mensen haar proberen stuk te maken.
Gisteravond het ook met haar hierover gehad en ze heeft er echt veel moeite mee .
Als je altijd zulke topservice levert is dat van deze mensen echt heel gemeen om te doen.
Ben ik de enige die geen reactie krijgt van haar via Whatsapp?Klopt ze werkt 2 dagen in de week op dit moment![]()