- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Soft SM
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://leidenprive.nl/dames/lola/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Lola is simpelweg geweldig. Ik ben oprecht verbaasd dat ik de eerste ben die een review van haar plaatst hier, met dat ze al een paar maanden bij in ieder geval Leiden Prive werkt. Ze is echt super knap, erg lief, heeft een heerlijke glimlach en ze luistert aandachtig en geduldig. Een Tsjechische met een mooi gevormd natuurlijk lichaam, slank maar niet mager. Lekkere, mooi gevormde borsten en billen. Een hele fijne zachte huid, en een cheeky ijshoorntje op haar zij getattooeerd. Ze komt duidelijk uit Tsjechie qua uiterlijk, maar ze heeft niet van die super harde lijnen in haar gezicht. Ze is dus geen engelse studente, zoals de website zegt, maar ze kan gewoon prima Engels spreken en je kan na het heerlijke intiem zijn met haar goed praten.
Na de eerste keer dat ik bij haar langskwam begreep ik ineens waar de termen "GFE" en "herhalingsgevaar" vandaan kwamen. Ik ben dus ook al een paar keer langs geweest sindsdien. Na voorzichtig aftasten de eerste keer en goed met haar praten wat zij ook prettig vind heb ik haar ook oraal mogen plezieren, en wat een genot is dat! Ze heeft een, naar mijn mening, erg mooie vagina, rook heerlijk, werd lekker nat. Ze genoot er goed van en het leek ook oprecht. Ik had daarbij ook gezegd dat het mij er niet om gaat of ze klaarkomt, maar dat ze er van geniet, want daar geniet ik juist het meeste van, en het aangeeft als ze er niet van kon genieten, zodat we wat anders konden doen en het samen fijn hebben. Erg lekkere PMC, uitgebreid aandacht voor mijn ballen ook, eerst uit haarzelf, later ook steeds meer op mijn verzoek. Intiem, oh wat een uitzicht, ik kan haar niets anders dan aanraden. Wees lief voor haar en je krijgt het uitgebreid terug. Ik heb erg fijne dates gehad met haar, ik wou dat ik ruimer in het budget zat en dat ik haar nog veel vaker kon bezoeken.
Na de eerste keer dat ik bij haar langskwam begreep ik ineens waar de termen "GFE" en "herhalingsgevaar" vandaan kwamen. Ik ben dus ook al een paar keer langs geweest sindsdien. Na voorzichtig aftasten de eerste keer en goed met haar praten wat zij ook prettig vind heb ik haar ook oraal mogen plezieren, en wat een genot is dat! Ze heeft een, naar mijn mening, erg mooie vagina, rook heerlijk, werd lekker nat. Ze genoot er goed van en het leek ook oprecht. Ik had daarbij ook gezegd dat het mij er niet om gaat of ze klaarkomt, maar dat ze er van geniet, want daar geniet ik juist het meeste van, en het aangeeft als ze er niet van kon genieten, zodat we wat anders konden doen en het samen fijn hebben. Erg lekkere PMC, uitgebreid aandacht voor mijn ballen ook, eerst uit haarzelf, later ook steeds meer op mijn verzoek. Intiem, oh wat een uitzicht, ik kan haar niets anders dan aanraden. Wees lief voor haar en je krijgt het uitgebreid terug. Ik heb erg fijne dates gehad met haar, ik wou dat ik ruimer in het budget zat en dat ik haar nog veel vaker kon bezoeken.