WHEM Lola, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ziet er anders wel heerlijk uit, maar temse heeft wel slechte reputatie en veel fake dus om zomaar mijn geld weg te smijten had ik ook graag wat meer info gelezen natuurlijk

Ben in het verleden bij haar "binnengewipt" in Diepenbeek, afspreken lukt vlot ( wel google translate , want de Lola spreekt niet zo goed Engels ).
deze meid deed toen de deur open in sexy lingerie. En wat een zicht… éenmaal binnen een sexy striptease bij mij waarbij ze je soldaat helemaal gek maakt met die mooie perfecte kont van haar. Persoonlijk wel niet zo een fan van haar nepperds van borsten net als het pijpen ( bij mij nogal heel hard en hevig, maar dat kan je zeker zeggen ) maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de vrijpartij. Alles is bespreekbaar, neemt ook initiatief. Zo zwierde ze bv zelf haar benen in mijn nek zodat ik ze diep kon penetreren. Verschillende standjes, uiteindelijk blowjob om te finishen in haar mond.
Qua duur heb ik er geen idee meer van, had wel niet get gevoel dat zij zo nauw op de klok let maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen

Iemand al geweest?

Terug
Bovenaan Onderaan