- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/loes-belgische
- Totale kosten (in euro)
- 80
Enige tijd geleden op een vrijdagnamiddag langsgeweest bij privé Sofie voor een afspraak met Loes.
Uiterlijk viel wat tegen, maar verder is Loes een leuke dame. Samen een douche genomen waarbij zij mij inzeepte en zichzelf waste. Daarna richting kamer gegaan waarbij ze zich gewillig liet betasten, 2 vingers in haar kutje terwijl ik op haar tepels zoog, vond ze best aangenaam, want ze werd vrij nat. Op bed heb ik haar langdurig gebeft waarbij haar hele lichaam trilt en ze in het kussen beet om niet te veel lawaai te maken. Daarna heeft ze mij lekker gepijpt zc waarbij ze mijn ballen niet vergat. Uiteindelijk afgemaakt in 3 standjes: missionaris, doggy (waarbij ik redelijk hard mocht doorstoten) om klaar te komen terwijl ze bovenop zat. Haar kleine lijf was nat van het zweten op het einde van de rit.
Voor de sex kom ik waarschijnlijk nog terug, hoewel ze niet echt mijn type is.
Uiterlijk viel wat tegen, maar verder is Loes een leuke dame. Samen een douche genomen waarbij zij mij inzeepte en zichzelf waste. Daarna richting kamer gegaan waarbij ze zich gewillig liet betasten, 2 vingers in haar kutje terwijl ik op haar tepels zoog, vond ze best aangenaam, want ze werd vrij nat. Op bed heb ik haar langdurig gebeft waarbij haar hele lichaam trilt en ze in het kussen beet om niet te veel lawaai te maken. Daarna heeft ze mij lekker gepijpt zc waarbij ze mijn ballen niet vergat. Uiteindelijk afgemaakt in 3 standjes: missionaris, doggy (waarbij ik redelijk hard mocht doorstoten) om klaar te komen terwijl ze bovenop zat. Haar kleine lijf was nat van het zweten op het einde van de rit.
Voor de sex kom ik waarschijnlijk nog terug, hoewel ze niet echt mijn type is.