Ik ken ze niet, ik ben er nog nooit geweest. Heb geen enkele reden om ze te "verdedigen" of te "promoten".
In het begin dat ze adverteerde heeft ze een foutje gemaakt waardoor haar (online) identiteit makkelijk te achterhalen viel. Dat werd rechtgezet, dus heeft geen zin er achter te zoeken in haar huidige advertentie.
Ik ben een nieuwsgierig aagje. Dus ik ging "op onderzoek" uit.
Ik ga hier niets vertellen wat een schending van haar privacy kan betekenen. Ook niet privé, val me er dus niet mee lastig.
Volgens mij 100% zeker een vrouw. Vroeger was haar gezicht mooier / vrouwelijker, nu is het wat harder. Haar lichaam idem denk ik. Ik denk dat het leven haar getekend heeft. Dat er zaken gebeurd zijn. Dat ze op ontdekking is, een kant van zichzelf leert kennen die ze nog maar pas ontdekt heeft. Dat dit wel wat gevolgen heeft voor haar privé, maar daar lijkt ze zich weinig van aan te trekken. Yolo tot in de kist, dat soort houding.
Beetje raar, in het begin had ik zoiets van "als ik eens met een vieze goesting" zit. Los van de prijs dan, want dat hield me toen ook tegen. Nu zie ik haar eerder als een vat vol problemen, te mijden want daar verbrand ik mijn vingers aan. Dat ze bare aanbiedt doet er zeker geen goed aan.
Maar laat dat niemand tegenhouden om eens op onderzoek te gaan en hier verslag uit te brengen...