Medford
Stamgast
Wat probeer je met die screenshot aan te tonen?@Medford van de website (kweekweg10.com):
Bekijk bijlage 26870
Fleur probeert te redden wat er te redden valt op dit moment denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat probeer je met die screenshot aan te tonen?@Medford van de website (kweekweg10.com):
Bekijk bijlage 26870
Fleur probeert te redden wat er te redden valt op dit moment denk ik.
Ik probeer alleen te laten zien wat Fleur hierover op de website heeft staan en dat het optioneel is.Wat probeer je met die screenshot aan te tonen?
Dat is inderdaad wat op de website staat. Volgens TS was het dus niet optioneel. We moeten dus maar gewoon aannemen dat hij liegt?Ik probeer alleen te laten zien wat Fleur hierover op de website heeft staan en dat het optioneel is.
Denk even na voor je wat online zetTwee spiksplinternieuwe accounts die speciaal lijken te zijn geregistreerd om de reputatie van Huize Fleur te verdedigen. Geeft te denken.
Denk even na voor je wat online zetTwee spiksplinternieuwe accounts die speciaal lijken te zijn geregistreerd om de reputatie van Huize Fleur te verdedigen. Geeft te denken.
Mee eens, alom respect voor de dame'sDenk even na voor je wat online zet
Sorry al met lees ik eerder een stuk afgunst bij Medford ,die zich niet kan voorstellen dat er bij Fleur een groot aantal vaste tevreden klanten komen en een hoop dames kennen
Dus Medford gebrek aan kennis en ervaring van huize Fleur
Gr GG++
Dan moet je beter lezen. Ik heb helemaal geen mening over Huize Fleur – ik ben er nooit geweest, en van de dames weet ik niets af – en van afgunst is zeker geen sprake. Waar ik mij enkel over verbaas, is dat als iemand schrijft dat hem per telefoon te verstaan gegeven wordt dat hij alleen een trio kan boeken, hij meteen door iedereen inclusief twee splinternieuwe accounts die het huis helemaal de hemel in prijzen voor leugenaar en fantast wordt uitgemaakt. En als bij die gang van zaken dan vraagtekens worden gezet, dan heb je zogenaamd geen respect voor de dames. Nee, gezien je bijdragen hier en ook op het andere ons wel bekende forum ben jij iets te nauw betrokken bij Huize Fleur en reageer je daarom zo fel op ook maar de minste schijn van kritiek.Sorry al met lees ik eerder een stuk afgunst bij Medford ,die zich niet kan voorstellen dat er bij Fleur een groot aantal vaste tevreden klanten komen en een hoop dames kennen
Als je niets van het huis en de dames afweet , moet je ook niet reageren , tophuis en leuke dame'sDan moet je beter lezen. Ik heb helemaal geen mening over Huize Fleur – ik ben er nooit geweest, en van de dames weet ik niets af – en van afgunst is zeker geen sprake. Waar ik mij enkel over verbaas, is dat als iemand schrijft dat hem per telefoon te verstaan gegeven wordt dat hij alleen een trio kan boeken, hij meteen door iedereen inclusief twee splinternieuwe accounts die het huis helemaal de helemaal prijzen voor leugenaar en fantast wordt uitgemaakt. En als bij die gang van zaken dan vraagtekens worden gezet, dan heb je zogenaamd geen respect voor de dames. Nee, gezien je bijdragen hier en ook op het andere ons wel bekende forum ben jij iets te nauw betrokken bij Huize Fleur en reageer je daarom zo fel op ook maar de minste schijn van kritiek.
Dit is nu de zoveelste keer dat je "dame's" schrijft. Waarom? Het kost minder moeite om gewoon "dames" te schrijven, zoals een normaal mens. Doe toch niet zo raar.Als je niets van het huis en de dames afweet , moet je ook niet reageren , tophuis en leuke dame's
Wat versta je onder rijpere vrouwen
Veel ervaring of boven bepaalde leeftijd?
Of beide apart, dan heb jij en Fleur twee keer watEn als je dan toch voor een trio gaat bij huize fleur (zodra het weer kan) dan is een combinatie van Sonja en Amber absoluut een aanrader
Zeker waar, maar het mooie van deze combinatie is dat de dames ook niet van elkaar kunnen afblijven. Dubbel plezier dusOf beide apart, dan heb jij en Fleur twee keer wat
Lekkere meiden heZeker waar, maar het mooie van deze combinatie is dat de dames ook niet van elkaar kunnen afblijven. Dubbel plezier dus