- 68
- 15/07/21
- 335
Ik ben op zoek naar een locatie om een (amateur) GB te houden voor een man of 12. Heeft iemand tips? Thnx!
Strike
Strike
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNederland (dus niet België) maar niet Overijssel of noordelijker en ook niet Zeeland of Limburg. Utrecht, NH, ZH, Gelderland, Brabant allemaal goed.welke omgeving?
Indien het Gelderland wordt zal ik zeker proberen van de partij te zijn. Overdag.Nederland (dus niet België) maar niet Overijssel of noordelijker en ook niet Zeeland of Limburg. Utrecht, NH, ZH, Gelderland, Brabant allemaal goed.
Het gaat om twee geile vriendinnen van me die dit nog nooit gedaan hebben. En ik heb nog nooit zoiets georganiseerd, maar heb hen beloofd te kijken wat ik kan doen. Het gaat hen niet om het geld maar om de ervaring. Maar waar doe je zoiets? Gemiddeld hotel zal niet heel enthousiast zijn hierover.
Heb ik mn vraag wel in de juiste rubriek gevraagd trouwens?
Ik zoek eerst een ruimte. Mannen vinden lukt wel hopen we, paar hebben we alZoek je enkel een ruimte of mogen ze de mannen ook leveren ?
Inderdaad bij LeBaron In Heerewaarden zijn er dames speciaal voor de gangbang. En daarnaast komen er ook nog stelletjes binnen die ofwel 1 op 1 gaan of waarvan de vrouw zich spontaan beschikbaar stelt voor iedereen.Als het hun niet om het geld gaat kun je ook gewoon bij bestaande gb aansluiten,
De stoute meisjes organiseren regelmatig wat maar ook bij le baron in heerewaarden worden regelmatig gb georganiseerd.
Dank je. Aansluiten bij iets bestaands is niet wat we zoeken, maar Le baron kan ik contactenAls het hun niet om het geld gaat kun je ook gewoon bij bestaande gb aansluiten,
De stoute meisjes organiseren regelmatig wat maar ook bij le baron in heerewaarden worden regelmatig gb georganiseerd.
Indien het LeBaron wordt kun je dat dan hier melden, of regio Gelderland? Dan kom ik zeker ook even binnen wippen.Dank je. Aansluiten bij iets bestaands is niet wat we zoeken, maar Le baron kan ik contacten
Bij LeBaron is de 20e december weer een gangbang. Zijn jullie daarbij?Dank je. Aansluiten bij iets bestaands is niet wat we zoeken, maar Le baron kan ik contacten
Villa Weizigt is ook een mooie locatie in Dordrecht waar regelmatig gangbang worden georganiseerd.
Lovehotel Eindhoven is een fijne discrete locatie met gratis parking. In de weekenden is de locatie af te huren. Woensdag zou je kunnen bellen vanaf 12:00 tm 22:00, dan is de eigenaresse erIk ben op zoek naar een locatie om een (amateur) GB te houden voor een man of 12. Heeft iemand tips? Thnx!
Strike
Mocht je je feest in Eindhoven houden, kom ik graag Strike. Lijkt me leuk.Lovehotel Eindhoven is een fijne discrete locatie met gratis parking. In de weekenden is de locatie af te huren. Woensdag zou je kunnen bellen vanaf 12:00 tm 22:00, dan is de eigenaresse er
Ik organiseer geen feestjes. Ben daar gewoon een DvP die een kamer huurt hahaMocht je je feest in Eindhoven houden, kom ik graag Strike. Lijkt me leuk.
Veerle, volgens mij reageerde Johan ook op mij!Ik organiseer geen feestjes. Ben daar gewoon een DvP die een kamer huurt haha
Jammer dat ik niet wist wanneer en waar het was. Was er anders graag bij geweest.Veerle, volgens mij reageerde Johan ook op mij!
Inmiddels heeft het feestje plaatsgevonden, het werd gewoon bij een vd mannen thuis!
Dank allemaal voor jullie suggesties en berichtjes, komt vast nog ns van pas
Strike
Schrijft een van de deelnemers dan nog een recensie?Veerle, volgens mij reageerde Johan ook op mij!
Inmiddels heeft het feestje plaatsgevonden, het werd gewoon bij een vd mannen thuis!
Dank allemaal voor jullie suggesties en berichtjes, komt vast nog ns van pas
Strike
Was het eenmalig, of organiseer je het nog een keer?Ik ben op zoek naar een locatie om een (amateur) GB te houden voor een man of 12. Heeft iemand tips? Thnx!
Strike
Het waren geen DVP's dus neeSchrijft een van de deelnemers dan nog een recensie?
Dat ligt niet aan mij, maar zal je onthoudenWas het eenmalig, of organiseer je het nog een keer?