- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1980812-lizi
- Totale kosten (in euro)
- 210
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De advertentie zegt (nog) Weesp, maar het is dus Amsterdam ZO. Het lijkt me sterk dat zij/de planner weet dat Weesp tegenwoordig bij Amsterdam hoort, maar dat terzijde.
LiZi is weer eens een meevaller in de reeks Chinese dames. Ze is jonger dan haar ad en ziet er ook nog eens beter uit. En ze heeft mooie gevoelige tepels op haar C-cup De advertentie is een puinhoop, maar je krijgt een duidelijk antwoord op al je vragen via de app. Ook zij gebruikt een doos vol aan reinigingsdoekjes en een halve tube aan gel. Ietwat irritant, maar in combinatie met de douche geeft dat wel een hoog cijfer voor hygiëne.
Het appartement is zeer gehorig dus we moesten stil zijn. Dat gaf een leuk effect toen ze klaar kwam. Een hand stijf voor haar mond om het typische gilletje te onderdrukken.
Ik ga vast weer terug, maar dan voor 30 minuten. O ja, als oude heer werd ik natuurlijk geholpen bij het aan en uit kleden en uiterst voorkomend behandeld.
LiZi is weer eens een meevaller in de reeks Chinese dames. Ze is jonger dan haar ad en ziet er ook nog eens beter uit. En ze heeft mooie gevoelige tepels op haar C-cup De advertentie is een puinhoop, maar je krijgt een duidelijk antwoord op al je vragen via de app. Ook zij gebruikt een doos vol aan reinigingsdoekjes en een halve tube aan gel. Ietwat irritant, maar in combinatie met de douche geeft dat wel een hoog cijfer voor hygiëne.
Het appartement is zeer gehorig dus we moesten stil zijn. Dat gaf een leuk effect toen ze klaar kwam. Een hand stijf voor haar mond om het typische gilletje te onderdrukken.
Ik ga vast weer terug, maar dan voor 30 minuten. O ja, als oude heer werd ik natuurlijk geholpen bij het aan en uit kleden en uiterst voorkomend behandeld.