Voormalig lid 10173
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- http://www.maison-deluxe.be/
- Totale kosten (in euro)
- 160€
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Donderdagmiddag zonder afspraak naar Maison Deluxe gereden in Waarloos en gekozen voor
liza, een mooi meisje uit Brazilie met gitzwart haar en perfecte witte tanden.
Eerst een douche genomen en op het bed voor een massage met warme olie, heerlijk ontspannen!
Moest mij omdraaien en ze begon me te pijpen met condoom wat ze heerlijk zacht en sensueel deed en ik vingerde haar strak poesje!
Ik vroeg of ik haar mocht likken en dat vond ze ok, ze kwam met haar fijn poesje op mijn gezicht zitten en begon haar te beffen,
ze kwam zeer snel al schokkend klaar en genoot er van!
Daarna een drietal standjes waarbij ik in doggy goed mocht doorrammen met zicht op die heerlijke latina kont.
Denk dat ze zeker vijf maal is klaargekomen!
Ik vind dit ook persoonlijk belangrijk dat de dame ook kan genieten, goed voor mijn ego!
Een tweede keer klaarkomen maar zat er voor mij niet meer in, nog een douche en tevreden naar huis!
liza, een mooi meisje uit Brazilie met gitzwart haar en perfecte witte tanden.
Eerst een douche genomen en op het bed voor een massage met warme olie, heerlijk ontspannen!
Moest mij omdraaien en ze begon me te pijpen met condoom wat ze heerlijk zacht en sensueel deed en ik vingerde haar strak poesje!
Ik vroeg of ik haar mocht likken en dat vond ze ok, ze kwam met haar fijn poesje op mijn gezicht zitten en begon haar te beffen,
ze kwam zeer snel al schokkend klaar en genoot er van!
Daarna een drietal standjes waarbij ik in doggy goed mocht doorrammen met zicht op die heerlijke latina kont.
Denk dat ze zeker vijf maal is klaargekomen!
Ik vind dit ook persoonlijk belangrijk dat de dame ook kan genieten, goed voor mijn ego!
Een tweede keer klaarkomen maar zat er voor mij niet meer in, nog een douche en tevreden naar huis!