Recensie Liz, Brugge 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Liz is een topper van formaat ik had de recentie niet gezien hier maar wat er hier genoteerd is klopt volledig wat een leuke fijne lieve zalige schat is dit zeg .

Ze is super gezellig om tegen te spreken ,geen klokken Kijkster ze ,kan van alles mee spreken van tv series tot kunst en cultuur ze heeft tevens een goede trek mee van Mariska X maar ze is knapper die ogen en die uitstraling die ze heeft echt zalig

Ik heb niet 1 x maar een 3 tal leuke dates al gehad met haar en ze blijft een enorm leuke gezellige dame ze is zeer professioneel in wat ze doet maar toch is ze nog menselijk ook kan ze enorm maar enorm goed masseren ook de seks op zich is zeer explosief als ze Amazone bezig en ze voelt dat het tijd is zegt ze opeens nene nog niet ik beslis zelf wanneer je klaar mag komen ze gat eraf begint me te teasen dan terug tot ze zegt oké doggy nu ga jij u bewijzen of je man bent of niet ik wil full Force 💪 ik voelde echt de spanning opkomen ze voelde het ook nog een beetje en we kwamen samen echt machtig gevoel ik moet zeggen dit is 1 de beste dames die ik reeds heb ontmoet op alle vlakken echt een zuiderse schoonheid ,beleefd en enorm sexueel actief

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Vandaag voor de eerste maal bezoek gebracht aan Liz. Wow. Wat een sympathieke, sexy en lieve meid. Alle positieve zaken die over haar geschreven zijn kloppen.

Terug
Bovenaan Onderaan