Recensie Livia, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genieten1891

Wandelaar
79
30/05/24
78
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/livia-babe/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij haar geweest, bloedmooie vrouw, helemaal zoals op de foto's prachtig gezicht, geweldig natuurlijk lichaam.

Ik had niet voldoende tijd dus kon maar een halfuur, hierdoor mocht ik haar niet likken, was wel een domper.

Ze is heel lief, wel wat gesloten. Spreekt wel zeer goed Engels.

Eerst wat gekust, heel even met de tong maar niet veel, toch wel lekker. Daarna me op bed gelegd en begon ze te pijpen, geen deepthroat maar toch wel lekker voor mij. Ze vergeet de ballen ook niet.

Daarna rubber aan en zat ze bovenop me om me te berijden. Ze leek niet echt graag te hebben dat haar prachtige borsten aangeraakt werden. Lag mogelijk ook aan het halfuur. Maar ze neukte wel lekker.

Daarna haar nog op z'n hondjes genomen. Ik had de indruk dat ze hoopte dat ik sneller zou komen. :). Uiteindeljjk afgemaakt toen ze op haar rug lag met mij bovenop terwijl ik haar nek kuste, dat liet ze gewillig toe. Ze zoekt toch wel lichamelijk contact en kust tussenin zelf ook af en toe.

Nadien nog wat proberen praten maar dus redelijk gesloten.

Ik zal toch nog eens terug gaan voor een uur. Omdat ze bloedmooi is, ik haar poes nog eens wil proeven en hopelijk haar borsten en ik hoop dat ze dan ook wat losser is.

Al bij al toch een leuke dame. Ik maak een nieuwe review als ik eens een uur ben geweest.

Vandaag bij haar geweest, bloedmooie vrouw, helemaal zoals op de foto's prachtig gezicht, geweldig natuurlijk lichaam.

Ik had niet voldoende tijd dus kon maar een halfuur, hierdoor mocht ik haar niet likken, was wel een domper.

Ze is heel lief, wel wat gesloten. Spreekt wel zeer goed Engels.

Eerst wat gekust, heel even met de tong maar niet veel, toch wel lekker. Daarna me op bed gelegd en begon ze te pijpen, geen deepthroat maar toch wel lekker voor mij. Ze vergeet de ballen ook niet.

Daarna rubber aan en zat ze bovenop me om me te berijden. Ze leek niet echt graag te hebben dat haar prachtige borsten aangeraakt werden. Lag mogelijk ook aan het halfuur. Maar ze neukte wel lekker.

Daarna haar nog op z'n hondjes genomen. Ik had de indruk dat ze hoopte dat ik sneller zou komen. :). Uiteindeljjk afgemaakt toen ze op haar rug lag met mij bovenop terwijl ik haar nek kuste, dat liet ze gewillig toe. Ze zoekt toch wel lichamelijk contact en kust tussenin zelf ook af en toe.

Nadien nog wat proberen praten maar dus redelijk gesloten.

Ik zal toch nog eens terug gaan voor een uur. Omdat ze bloedmooi is, ik haar poes nog eens wil proeven en hopelijk haar borsten en ik hoop dat ze dan ook wat losser is.

Al bij al toch een leuke dame. Ik maak een nieuwe review als ik eens een uur ben geweest.
Centrum Brugge ?

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-classy-livia.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens bij Livia geweest, dit keer een uur.

Ze is hyperprofessioneel, je moet er zelfs niet aan denken om enige connectie te maken. Ze spreekt een woordje Engels maar je krijgt er heel weinig uit. Kussen deed ze nog minder dan de vorige keer, hier en daar een kusje op de mond. Ik heb ook niet aangedrongen.

Normaal is dit niets voor mij, maar bij haar is het anders. Ik vind haar bloedmooi, dat helpt. Bovendien heeft ze die onweerstaanbare, verleidelijke, geile blik in haar ogen. Als ze naar je kijkt weet je amper waar kruipen. Ze heeft een enorm charisma. Daar val ik ongelofelijk voor.

De date zelf, eerst hielp ze me te ontdoen van mijn kleren. Terwijl we nog rechtstonden begon ze meteen te pijpen zc, heel nat. Ze vergat ook de ballen niet. Daarna kwam ze wat tegen me aan schurken en knuffelden we wat, kuste ik haar in de hals.

Daarna op bed gelegd haar borsten en tepels gekust en gelikt, al mocht dat ook niet al te lang duren. Naar benden verder gekust, ook haar prachtige benen vooraleer aan haar poesje te komen.

Dit stond ze wel lang toe, gelukkig want het is mijn hobby. Daar voelde ik na verloop van tijd wel connectie, ze zat er helemaal in en kwam ook echt klaar, onmogelijk dit te faken. Ze lag daar niet gewoon, ze deed ook helemaal mee, super geil.

Hierna condoom om en geneukt terwijl ze op me lag. Ze draait haar hoofd weg om opnieuw zeker geen connectie te maken, dan maar in haar hals gekust. Als ze zo op je ligt voelt het wel zalig om haar te knuffelen. Ze is superzacht, heeft fantastische vormen, precies een warm dekentje. Daarna op z'n hondjes genomen tot klaarkomen.

Nadien gaf ze nog een massage, rug en benen. Ze doet dat uitstekend, zacht, harder, soms met de elleboog erin, echt heel erg goed. Daarna begon ze me opnieuw te pijpen tot hij weer paraat stond. Eerst opnieuw op me komen liggen, daarna weer op z'n hondjes.

Net toen ik vroeg om haar om te draaien om zo verder te doen gingen we door het bed. 😂😂😂 Een paar latten uit de lattenbodem waren naar beneden gekletst. Die konden er met wat kracht gelukkig weer in gestopt worden. Een speciale climax. 😅 Dan gedouched en met voldoening weer vertrokken.

Als je voor de GFE gaat is ze niet de juiste, maar haar ongelofelijke schoonheid, prachtige glimlach en sensuele blik maken voor mij alles goed. Mij ziet ze nog terug.

Terug
Bovenaan Onderaan