Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFoto 7 is Lita. Wel "afgeskankt" met Photoshop ;-)Spink Thai Massage
Hier kunt u genieten van een erotische massage, sensuele aanrakingen, body to body en ...... Onze thaise dames ontvangen u in een discretewww.redlights.be
is deze foto van Litta?
Was haar naam ook Litta als ze in Zwevegem werkte?Litta nog bezocht toen zij in Zwevegem en nadien in Deinze werkte. Altijd goede ervaringen en ze pijpt graag diep, teased graag en doet goed haar best. Ik ben wel al een tijdje niet meer geweest sinds ze bij spink werkt. Na een paar bezoekjes kan er meer, zo ben ik eens diep in haar keel klaar gekomen enkele jaren geleden. Good old times
her name was Soda in ZevegemWas her name also Litta when she worked in Zwevegem?
Was haar naam ook Litta als ze in Zwevegem werkte?
Correct: naam was Soda in Dokkeaw (Zwevegem) daar heb ik haar voor het eerst ontmoet in die redelijk ruime kamer boven links als je de trap op gaat (naast de bad kamer). Toen had ze die grote tattoo nog niet. Nadien was ze daar weg en op basis van haar foto's heb ik ze teruggevonden in Deinze en nu zit ze in Spink blijkbaar (ben er nog niet heen geweest daar).her name was Soda in Zevegem
Telefoneren en afspraak maken, dan ben je zeker. Zo simpel is dat!Ik lees al een tijdje mee om me vandaag dan toch maar es te registreren. Ergens in de loop van aankomende week ga ik eens bij litta lang. Is er ergens een agenda beschikbaar of moet je gewoon bellen en geluk hebben? Ik zal achteraf uiteraard een review plaatsen.
Gezien.... zeker 50+, minstens evenbreed als groot. Neeje daar in Spink ist niet meer wat het lang geleden was. Litta.... na paar keer ook mee gehad. Niks gfe, eurokes alleen tellen. Der is beter te krijgen eens je de goeikes vindt maar ze zijn dun gezaaid!! Zeker de Aziaatjes.De nieuwe dame toevallig daar niet zien lopen? Daw ofzo? Zou ze de moeite zijn?