svekke1991
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Onlangs de mooie Italiaanse Lissa leren kennen. Ze ontvangt op het hoekpand van Villa Tinto en de Verversrui (Nummer 3). Een mooie jonge verschijning van begin de 20, met alles in de juiste proporties.
Fijne natuurlijke B-cup en een strak kutje. Wat ik vooral waardeerde was dat ze voldoende tijd nam, en je niet snel snel buiten werkte. Na een korte pijpsessie en enkele standjes later heerlijk klaargekomen. Vingeren tijdens de pijpbeurt liet ze gewillig toe, en opende zelfs iets extra haar benen. Mits bijbetaling, PZC en langere afspraak ook mogelijk. Onlangs haar weinige ervaring toch één van de betere dames in het schipperskwartier. Na 20 minuutjes stond ik toch met een klein GFE gevoel terug buiten. Herhalingsgevaar is er.
Fijne natuurlijke B-cup en een strak kutje. Wat ik vooral waardeerde was dat ze voldoende tijd nam, en je niet snel snel buiten werkte. Na een korte pijpsessie en enkele standjes later heerlijk klaargekomen. Vingeren tijdens de pijpbeurt liet ze gewillig toe, en opende zelfs iets extra haar benen. Mits bijbetaling, PZC en langere afspraak ook mogelijk. Onlangs haar weinige ervaring toch één van de betere dames in het schipperskwartier. Na 20 minuutjes stond ik toch met een klein GFE gevoel terug buiten. Herhalingsgevaar is er.