Secret Steve
Newbie
- 8
- 06/01/23
- 2

Lisa, Vlaamse studente 19jaar
Dag heren, Ik ben Lisa een vlaamse studente van 19 jaar. Met mijn prille ervaring geef ik mijn volledige overgave. Ik kijk ernaar uit u te

Iemand ervaring met deze?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben een 2tal weken geleden eens langs geweest.![]()
Lisa, Vlaamse studente 19jaar
Dag heren, Ik ben Lisa een vlaamse studente van 19 jaar. Met mijn prille ervaring geef ik mijn volledige overgave. Ik kijk ernaar uit u tewww.redlights.be
Iemand ervaring met deze?
Is ze knap?Ik ben een 2tal weken geleden eens langs geweest.
Maar blijkbaar werkt ze niet zo veel.
Moeilijk te vangen dus.
Het was een positieve ervaring
Girlsreview is een forum dat draait op de geschreven recensies.Ik ben een 2tal weken geleden eens langs geweest.
Maar blijkbaar werkt ze niet zo veel.
Moeilijk te vangen dus.
Het was een positieve ervaring
Een beetje fantasie mag wel heEen studente die tijdens de week ontvangt tussen 9 en 17u?
Ze zal avondonderwijs volgen…Een studente die tijdens de week ontvangt tussen 9 en 17u?
We kijken uit naar u reviewOndertussen nog mensen ervaring met deze meid?
Ik heb volgende week een afspraakje
Review volgt dus nog…
Net op dezelfde dag "van jouw bezoek" lid geworden van GirlsReview ook zie ik...Net vandaag nog een afspraakje gehad met deze jonge dame.
Mooi nette kamer maar geen douchemogelijkheid zoals vermeld wel met een lief ontvangst.
Ze is wat terughoudend maar zoals ze zelf zegt is nog nieuw in de business, wat niet is kan nog komen.
Persoonlijke hygiëne is zeker aanwezig. je ruikt dat ze zich voor de date gewassen had. Ikzelf heb me aan de lavabo nog even verfrist ( voorzien op kamer ).
De massage was heerlijk ( 1uur ), warme olie op massagetafel in kamer apart, zacht muziekje, was af! Erna ons beiden even verfrist en ontdaan van de olie om dan 30 min intiem te gaan. Was leuke beleving, zeker een aanrader!
Mijn persoonlijke ervaring zegt dat het leuke meid is die jong en onervaren is maar wel aanbied wat ze beloofd op haar advertentie.
Naar kamer en hygiëne toe is het propere kamer en een propere meid.
Kan me wel inbeelden dat ze drukke dagen heeft.
Bij het verlaten van de woning nog een snelle kus en uur erna terug bericht gestuurd. **volgende week terug een afspraakje**
EN ik kijk er al naar uit ^^,
Review van pussybacher fake denk ikNet vandaag nog een afspraakje was af! Erna ons beiden even verfrist en ontdaan van de olie om dan 30 min intiem te gaan. Was leuke beleving, zeker een aanrader!
Mijn persoonlijke ervaring zegt dat het leuke meid is die jong en onervaren is maar wel aanbied wat ze beloofd op haar advertentie.
Naar kamer en hygiëne toe is het propere kamer en een propere meid.
Kan me wel inbeelden dat ze drukke dagen heeft.
Bij het verlaten van de woning nog een snelle kus en uur erna terug bericht gestuurd. **volgende week terug een afspraakje**
EN ik kijk er al naar uit