- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/591599-lisa
- Totale kosten (in euro)
- 210
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Recent bij Lisa geweest voor een leuke en fijne afspraak bij Utrecht Privé. Ze ziet er qua uiterlijk uit zoals ze op de foto's staat, al schat ik wel in dat deze foto's iets gedateerd (of bewerkt) zijn. Schat haar zelf rond de vijftig. Verder een aardige vrouw met een een open karakter en prima in de omgang en conversatie.
We begonnen in bad met het verkennen van elkaar en al vrij snel belanden we op bed. Zoenen was echter beperkt (geen idee of dit met corona te maken had) wat ik zelf wel jammer vond. Pijpen en intiem waren ok en uiteindelijk afgesloten met een matige en iets wat eentonige massage. Al met al prima voor één keer, maar helaas zeker niet voor herhaling vatbaar.
Kwam er bij de auto achter dat de afspraak uiteindelijk een kwartier korter was dan vooraf afgesproken, wat jammer is gezien de vrij hoge prijs. Aan het gebruik van het bad zitten ook kosten, vond dit achteraf geen meerwaarde voor de prijs die ik er voor betaalde.
We begonnen in bad met het verkennen van elkaar en al vrij snel belanden we op bed. Zoenen was echter beperkt (geen idee of dit met corona te maken had) wat ik zelf wel jammer vond. Pijpen en intiem waren ok en uiteindelijk afgesloten met een matige en iets wat eentonige massage. Al met al prima voor één keer, maar helaas zeker niet voor herhaling vatbaar.
Kwam er bij de auto achter dat de afspraak uiteindelijk een kwartier korter was dan vooraf afgesproken, wat jammer is gezien de vrij hoge prijs. Aan het gebruik van het bad zitten ook kosten, vond dit achteraf geen meerwaarde voor de prijs die ik er voor betaalde.