- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8806597-lisa
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Was weer eens in de buurt van Geleen voor mijn werk. In plaats van te lunchen had ik wel trek in wat anders, dus ben ik maar naar Total Touch gewandeld.
Vooraf een afspraak gemaakt voor Lisa, voor een uurtje plezier.
Daar aangekomen, een meer dan prima ontvangst. Vriendelijke dame doet open, krijgt wat te drinken, beetje vertellen. Lisa kwam naar beneden en zijn een kamer op gegaan. Ze is klein, heeft een behoorlijk vol lichaam, een aardig gezicht en is wel vriendelijk.
Even een douche gepakt en ga richting bed, maar dan begint het. Ze is enorm tijd aan het trekken, dan de muziek, dan is ze een haarspeld vergeten, dan weer dit, dan weer dat, steeds een verstoring in het geheel. Heb dat niet eerder bij de dames daar meegemaakt. Ook de temperatuur op haar kamer, 25-26 graden, een sauna, niet normaal en ook zeker niet aangenaam.
Over het intieme gedeelde kan ik kort zijn, het kan beter, veel beter! Had €50,00 bijbetaald, beetje kussen, beetje pijpen zc, drie standjes. Geen (gespeelde) passie, geen plezier, gewoon afwerken. Enige wat leuk was, dat was het klaarkomen op haar borsten.
Voor mij op herhaling, helaas nee.
Vooraf een afspraak gemaakt voor Lisa, voor een uurtje plezier.
Daar aangekomen, een meer dan prima ontvangst. Vriendelijke dame doet open, krijgt wat te drinken, beetje vertellen. Lisa kwam naar beneden en zijn een kamer op gegaan. Ze is klein, heeft een behoorlijk vol lichaam, een aardig gezicht en is wel vriendelijk.
Even een douche gepakt en ga richting bed, maar dan begint het. Ze is enorm tijd aan het trekken, dan de muziek, dan is ze een haarspeld vergeten, dan weer dit, dan weer dat, steeds een verstoring in het geheel. Heb dat niet eerder bij de dames daar meegemaakt. Ook de temperatuur op haar kamer, 25-26 graden, een sauna, niet normaal en ook zeker niet aangenaam.
Over het intieme gedeelde kan ik kort zijn, het kan beter, veel beter! Had €50,00 bijbetaald, beetje kussen, beetje pijpen zc, drie standjes. Geen (gespeelde) passie, geen plezier, gewoon afwerken. Enige wat leuk was, dat was het klaarkomen op haar borsten.
Voor mij op herhaling, helaas nee.