Nick67
Vaste klant
- 227
- 30/03/23
- 212
Ik heb ook zo'n leuke, ontzettend knappe, sexy, lekkere, jongere, (te) lieve collega rondlopen, blijft bij fantaseren helaas.sex op het werk met mijn veel jongere collega hmmm
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb ook zo'n leuke, ontzettend knappe, sexy, lekkere, jongere, (te) lieve collega rondlopen, blijft bij fantaseren helaas.sex op het werk met mijn veel jongere collega hmmm
bij mij ook vrees ikIk heb ook zo'n leuke, ontzettend knappe, sexy, lekkere, jongere, (te) lieve collega rondlopen, blijft bij fantaseren helaas.
Ja dat lijkt me toch beter dan een masturbatiepauze. Help elkaarsex op het werk met mijn veel jongere collega hmmm
Als je om wat voor een reden ooit eens een bedrijf binnenloopt en daar te woord wordt gestaan door een knappe receptioniste, speelt die gedachte ook wel. Maar dan moet je het misschien omschrijven als seks op haar werk...sex op het werk met mijn veel jongere collega hmmm
Ik heb deze week een dame in haar gezicht mogen plassen, is wel een bijzondere ervaring!
was dat met een DvP?
Wat een liefe en sociale dame zal dit zijn.Is een dame die ik online heb ontmoet. Ik ken haar nu wat langer en ze staat open om wat fantasieën van mij te realiseren.
dat heb ik bij mijn auto-dealer.. een heerlijke dame met super geile uitstraling. Ze is altijd meer dan aardig tegen mij en herkent mij elke keer terwijl ik daar niet vaak kom, auto heeft geen issues. Belde ze mij maar voor een check-up hahahAls je om wat voor een reden ooit eens een bedrijf binnenloopt en daar te woord wordt gestaan door een knappe receptioniste, speelt die gedachte ook wel. Maar dan moet je het misschien omschrijven als seks op haar werk...
Wat een ellende he?! ;-)bij mij ook vrees ik