Uhm adverteerde jij niet voorheen ook als Lynn?Dankjewel liefje. zouden jullie het ook a.u.b. willen rapporteren? ik zie het als compliment, blijkbaar vinden ze de foto's mooi maar het moet nou een keer ophouden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUhm adverteerde jij niet voorheen ook als Lynn?Dankjewel liefje. zouden jullie het ook a.u.b. willen rapporteren? ik zie het als compliment, blijkbaar vinden ze de foto's mooi maar het moet nou een keer ophouden.
Thyra heeft gister contact opgezocht. Haar telefoon was kapot en kon daarom niet reageren. Ze heeft me aangeboden voor een 2e keer af te spreken of me terug te betalen. Dus dit blijkt een misverstand te zijn geweest.Had deze dame uitgenodigd voor een date. Ze was heel vriendelijk op de app, echter vroeg ze wel om een aanbetaling voor reiskosten. Deze had ik in goed vertrouwen netjes betaald. Hierna heb ik geen contact meer met haar gehad. Waarschijnlijk heeft ze me geblokkeerd en ben ik mijn geld kwijt voor niks. Jammer dat er zulke dames zijn.
Nee helaas. Ik ging toen net weg op vakantie voor een paar weken, dus heeft ze me netjes terug betaald.En is het er nog wat terecht van gekomen (in natura hoop ik)
en staat nu al weer in Leiden. Kortom Flying CircusHoi wie heeft er ervaring met Lisa ook bekent bij only fans en f2f staat er bij. En zit in Enschede.