• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Lisa, Thai Massage Daw Nr55, Kuringen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joru349

Wandelaar
65
21/03/24
35
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/lisa-nieuw-in-kuringen.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer dat ik in dit massagesalon kom. Locatie ligt kort aan Café Naomi en bar welkom l.

Ik kwam daar aan en Lisa opende de deur, maar ze verstopte haar een beetje achter de deur waardoor ik dacht dat de deur automatisch openging.
Ze is 35 jaar vertelde ze me, wat meteen al een pluspunt voor me was.

De massage was top en top goed moet ik zeggen! Lisa begon eerst met mijn voeten te masseren en op bepaalde gebieden te drukken, daarna nam ze de benen over en masseerde ze alsof er twee dames bezig waren. Zachtjes ging ze over naar mijn billen en balzak wat me al redelijk goed geil maakte.
Dan de rug en armen wisselde ze af met zachte teasing met haar nagels en het hard druk geven met de handen.

Voor zover de gewone massage voelde het zeer goed aan. Ineens nam ze wat meer olie en smeerde ze zowel mij als haarzelf in voor een body 2 body massage. Dat zag ik niet aankomen, maar was zeer lekker!

Tot slot mocht ik me omdraaien en gebeurde de happy ending. Ik verschrok me van de hoeveelheid dat uit me kwam. Nooit had ik gedacht dat men dit zo kon opbouwen door het teasen.

Al bij al ga ik zeker nog eens terug!
Dank u Lisa!!
 
Voor business moest ik in zuid Nederland zijn en ik was toch wel benieuwd hoe het bij onze zuiderburen gaat. Soms het je het idee dat er wat nieuws, goedkoper of beter te vinden is. De foto's van Lisa spraken mij wel aan en maar een afspraak gemaakt. Bij aankomst ontvangst door denk ik de mamasan. Oude dame gekleed in slechts een lingerie setje met een doorschijnend gehaakt jurkje. Niet heel appetijtelijk maar ok. Ik moest even in een kamer wachten die ook wat aftands was. Zou het dan allemaal toch te mooi zijn om waar te zijn?....

Na een tijdje kwam Lisa. Leuke verschijning en nam mij mee naar de kamer. Ik werd door haar gewassen. Ik was schoon maar ik snap het wel. Billen en pielemoos werden grondig geboend. Op naar de massage. Die was niet slecht maar ook niet wat ik in NL gewend ben. Het kon alleen maar beter worden.... En dat werd het. Na de rugmassage ging ze over tot btb en dat deed ze uiterst kundig en met passie. Ik heb niet zo veel btb ervaring maar ze maakte er een echte show van en ging niet voor lafjes er even over heen glijden.

Toen omdraaien. Lisa gleed diagonaal met haar borsten over mijn borstkas en ik kon prima haar billen aaien en wat verder verkennen. Ook kwam ze in mijn nek knuffelen en bijna kwam het tot een sensuele kus. Een goede GFE. Toen ging ze op haar billen op mijn buik zitten en draaide rondjes zodat haar mooie poes steeds dichterbij kwam. Even aarzelde ik er een stevige lik aan te geven maar dat had mij een klodder olie op mijn tong bezorgd dus maar het bij de fantasie gelaten.

Het echte erotische gedeelte ging beginnen. Daar nam ze echt de tijd voor. Geen trein halen maar echt langzaam opbouwen. Toen de ontlading toch wel dichtbij kwam haar even ervan afgehaald en gezegd dat ik nog even door wilde genieten. Ze begreep het volkomen en speelde lekker verder. Voorzichtig even naar wat meer gevraagd. Voor een schamele €20 extra kon een blowjob gedaan worden. Dan wil je zon meisje ook niet teleurstellen. Ook deze techniek ging heel goed. Een van de betere blowjobs in mijn wandelleven. Ook hier geen haastwerk en een goede opbouw van steeds intensere halen afgewisseld met trekwerk en weer wat rust. Toen was er geen houden meer aan. Op haar verzoek geen cim. Geen probleem.

€100 lichter voldaan de deur uit gegaan. Ik zou echt niet weten waar ik in NL voor €100 een massage met btb en een goede pzc-beurt kan krijgen.

Waar kan ik heen? Ik kan niet naar Utrecht en Amsterdam daar zijn ze zo streng. Waar kan ik heen? Ik kan niet naar arnhem daar zijn ze zo duur.

Ik wil niet wonen in Groningen of Friesland daar praten ze zo raar... U weet het vast.... BELGIE!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan