• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Lisa/Sanne / Amber, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jah dat is Sanne die wel eens mee doet met Gangbang feestjes in omgeving Delft , deze advertentie wordt beheerd door de zelfde persoon die de gangbangs organiseert ,zelf deze meid paar keer gezien op de gangbang , de foto's zijn oud want ze heeft nu een Tattoo in midden van haar borsten .
erg dominant persoon die man.
meid zelf leuk karakter mooi lichaam ,alleen zonder dat die kwal er tussen zit :(

en zeer lastig om een afspraak te krijgen (n)
 
Jah dat is Sanne die wel eens mee doet met Gangbang feestjes in omgeving Delft , deze advertentie wordt beheerd door de zelfde persoon die de gangbangs organiseert ,zelf deze meid paar keer gezien op de gangbang , de foto's zijn oud want ze heeft nu een Tattoo in midden van haar borsten .
erg dominant persoon die man.
meid zelf leuk karakter mooi lichaam ,alleen zonder dat die kwal er tussen zit :(

en zeer lastig om een afspraak te krijgen (n)
Ja dan weet ik al wie het zijn.
Zaten eerst in Zoetermeer
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/knap-lief-meisje-lisa-23-jaar-woensdag-_8472876
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame heet nu weer lisa. Omschrijving kwam overeen.

Inderdaad nog steeds een man die de boel daar managed. Heb hem zelf niet gezien. Locatie was ook wel een schimmig appartementje. Alles behalve gezellig.

Al met al, dame met een mooi lichaam. Niet perse heel gezellig, maar kan zich wel geil opstellen. Helaas was alles wel met condoom. Ook wel jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/events/lisa-nederlands-mooi-en-geil-meisje_5673511
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag deze GB bezocht en uiteindelijk positief verrast. Contact verliep redelijk makkelijk en direct de locatie doorgestuurd gekregen. Locatie is bij iemand thuis die dit vaker organiseert en volgens mij ook alle (Whatsapp) contacten doet. Hij woont in een soort aanleunwoning tegen een verzorgingstehuis aan, ik heb daar op straat wel even achter m'n oren staan krabben of ik de gok ging wagen of niet Het is een beetje een verlopen appartementje maar te druk kan ik me er niet om maken, ik kom daar om vuige dingen te doen en niet voor de uitmuntende architectuur.

Eerst lekker ongemakkelijk op de bank wachten tot we compleet waren (5 man + organisator, die doet mee) en na een minuutje of 10-15 sterke verhalen en ouwehoeren door de organisator konden we van start. Gelukkig bleef het daar qua ouwehoeren bij: de dames waren begin 20 en zagen er zeer appetijtelijk uit. Beide slank / normaal postuur, één Nederlandse uit de regio en één Vlaamse.

De Nederlandse dame (Daisy of Demi, niet goed verstaan) schijnt daar in de omgeving een vaste GB-chick te zijn. Lang donker haar, slank, meerdere tattoos en opgespoten lipjes. Ze deed lekker mee maar je merkte wel een beetje dat ze het voor de centen deed. Pijpen kon ze wel lekker, maar zodra ze even kon gaan zitten om een peukie te doen dan was ze weg. Gelukkig maakte de Vlaamse Verrassing (Emma) een hoop goed, zelden een dame meegemaakt die zo genoot van geneukt te worden. Ze wilde wilde het liefst continu aangedouwd worden. Toen de organisator een pauze aankondigde bleef ze liever gewoon doggy liggen om te worden doorgeneukt. Heerlijk!

Daisy was een half uur voor tijd al aan de eettafel aangeschoven om andere dingen te doen. Emma bleef gelukkig lekker liggen om zich afwisselend door te laten neuken door de laatst overgebleven mannen. Ik zat te twijfelen of ik er nog een 3e uit kon persen en gelukkig kreeg Emma me weer in de oorlogsstand. Pik in haar mond en met 2 vingers in haar kut even goed haar klitje en g-spot onder handen genomen. Ze genoot er zichtbaar van en het duurde niet lang voordat ik weer hard genoeg was voor de laatste ronde en zij kletsnat klaar kwam. Missio afgemaakt waarbij ze goed liet merken nog even ruig aangepakt te willen worden.

Enige minpuntje is dat er binnen gerookt wordt, verder heb ik me 2 uur lang goed vermaakt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan