Recensie Lisa, Privéhuis La Cloche, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
289
13/08/23
505
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/lisa/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voordat ik deze recensie plaatste heb ik gezocht op Lisa en tot mijn grote verbazing kon ik niets vinden. Wel wat oudere recensies van haar bij een ander privéhuis, maar Lisa is al weer een tijdje terug en werkt nu bij privéhuis La Cloche in Utrecht.

Deze dame mag niet missen hier op het forum, dus neem ik graag de taak op mij om hier een eerste recensie over haar te schrijven :D

Sommigen die wel vaker recensies van mij lezen, weten dat ik in het recente verleden vooral veel naar Doetinchem ben geweest (Escape Doetinchem). Dat ik een zwak heb voor Zuid-Amerikaanse dames en vooral raamprostitutie "op mijn CV heb staan".

Sinds een tijdje heb ik de privéhuizen ontdekt. Begonnen bij Huize Fleur en inmiddels ben ik ook bij La Cloche en House Of Dreams geweest. Wat een fijne privéhuizen zijn dat! La Cloche staat voor mij voorop. Het is een hele andere ervaring privéhuizen. De drempel die ik dacht dat er was, blijkt er helemaal niet te zijn. Alles vrijblijvend en dankzij fora zoals deze kun je vooraf vaak al een keuze maken, mocht je een voorstel rondje met verschillende dames te spannend vinden.

Met dank aan een vriendelijk forum lid al hier, werd mij Lisa aangeraden. Best een beetje buiten mijn standaard keuze, want Lisa is een Hollandse blonde meid. Maar ja, als je nooit wat anders probeert, dan weet je ook niet of het wat voor je is.

Nou ik ben inmiddels twee keer bij haar geweest en wat hieronder volgt is een recensie op basis van mijn laatste bezoek. Spoiler: ik heb de date in mijn hoofd al meerdere keren herbeleefd ;)

Zaterdag ochtend om 10.00u een afspraak gepland met Lisa. Toen ze de kamer binnen kwam, voelde het direct vertrouwd en dat voor een tweede date. Dat doet ze goed! Even gezellig bijgekletst en ik houd zelf ook wel van een babbeltje. Dus terwijl ik me nog stond te wassen aan de wastafel, lag Lisa al lekker naakt op bed.

Heb je er zin in vroeg ze ondeugend, waarop ik met een reeds op sterkte zijnde pik aangaf er zeker klaar voor te zijn. Dat had ik al gezien grapte ze.

Lekker naast haar op het bed gaan liggen en elkaar heerlijk gestreeld en gezoend. Wat voelt dat lekker vertrouwd, heerlijk. Ze heeft ook een heerlijk zachte huid en ze kan echt lekker zoenen, alleen daarmee zou ik me al een uur kunnen vermaken.

Maar Lisa is niet het afwachtende type, dus niet veel later werd ik getrakteerd op een heerlijke blowjob. Ik val in herhaling, maar ook dit doet ze fantastisch. Heerlijk nat pijpen, beetje erop spugen, lekker relaxt tempo zodat ik het goed kan volhouden.

Tijd om de rollen om te draaien, gevraagd of ik haar mocht beffen. Nadat ik haar nog even gekuffeld en gezoend had, via het likken en zuigen aan haar tepels en zachtjes kneden van die lekkere zachte borsten, ging ik langzaam richting haar poes. Hygiëne echt helemaal super, wat een genot om die heerlijk gladde poes van haar te likken.

Even bijkomen en toen de vraag of ze op mijn pik moest gaan zitten. Condoom erom en wat een geweldig standje, maar ik houd dat echt niet lang vol. Dus na slechts een paar keer op en neer, moest ik al afkloppen. Ze vroeg welk standje in dan wilde en vervolgens mocht ik haar in missionaris standje neuken. Wat een genot, zelf het ritme kunnen bepalen, ze doet lekker mee en fijn om haar in de ogen aan te kijken.

Vervolgens tijd om over te gaan op doggy. Blijft toch één van mijn favoriete standjes. Heerlijk om lekker te stoten, die prachtig borsten en billen te zien schudden. Heel lang kon ik dit niet meer volhouden.

Overgegeven aan het feit dat ik op springen stond, gevraagd of ze nog een keer op mijn pik wilde gaan zitten om het af te maken.Wat een feestje,wat vreselijk geil! Maar ik hield het toch langer vol dan verwacht. Ik vroeg of ze me misschien klaar wilde trekken. Ze grapte "lekker besluitenloos", ja Lisa is niet op haar mondje gevallen hoor. Maar ik waardeer die humor wel en zo heeft ze me uiteindelijk een heerlijk hoogtepunt bezorgd.

Dit was weer een ervaring van een ongekend hoog niveau. Ik ben ontzettend blij dat ik bij Lisa terecht ben gekomen. Ze heeft een heel leuk koppie, de rondingen op de juiste plek, ze kan je heerlijk opgeilen en de seks is gewoon heerlijk. En bovenal is het gewoon een ontzettend lief en leuk mens en ook nog grappig.

Voor mij zijn er maar weinig dames die zich met haar kunnen meten. Deze goedlachse, mooie blondine heeft alles in huis om het je naar de zin te maken. Mocht je twijfelen om eens bij haar op bezoek te gaan, is mijn advies, niet twijfelen maar doen! Je krijgt er zeker geen spijt van. En mocht je het spannend vinden om naar een privéhuis te gaan, of heb je andere vragen, stel ze gerust via een pb. Er is voor mij echt een nieuwe wereld open gegaan.

Ik kan in elk geval niet wachten haar weer te bezoeken. Dit soort pareltjes moeten we zuinig op zijn mannen!
 
Wat een dag zeg! Iets te laat vertrokken vanaf huis, om vervolgens ook nog eens verrast te worden door wegwerkzaamheden. Lichte stress of ik het allemaal qua tijd wel zou redden, kwam ik ook nog eens op een andere manier Utrecht binnen. Ter hoogte van La Cloche zag ik een parkeerplek, maar ja, Nederlander als ik ben, wil ik geen 5 euro per uur betalen voor parkeren.

Nog half in gedachten dat ik nog maar 1 minuut had voor het 10.00u was en nog half met mijn gedachten bij de parkeerplaats, Wilde ik rechtsaf slaan, waar ik in mijn ooghoek fietsers aan zag komen en dat zag mijn voorganger ook. BOEM! Ik rijd vol tegen mijn voorganger aan.

Nog wel de helderheid van geest om even te bellen dat ik zeker een kwartier later zou zijn door mijn ongelukje, reed ik met de pest in mijn lijf naar een rustig plekje om de schade te bekijken. Zelf wel schade, de andere partij niet. Even overwogen om het bezoek maar af te zeggen, maar ik zag al snel dat de schade niet ze ernstig was dat ik niet meer kon rijden. Dus tsja, dan toch maar door laten gaan.

Na een prettig ontvangst, kon ik plaats nemen in de kamer en niet veel later kwam Lisa binnen. Ik excuseerde mij voor het te laat komen en ze had doorgekregen dat ik een ongelukje had gehad. Lief als Lisa is toonde ze zich een warm mens. Ik grapte, dan moet jij me in dit uurtje maar even de ellende doen vergeten.

Zoals standaard nam ik weer veel te lang mijn tijd om me op te frissen, terwijl Lisa al languit op het bed op mij lag te wachten. Lisa is gezellig en sociaal, dus de tijd werd vrolijk opgevuld met een praatje.

Klaar voor "de strijd" ging ik naast Lisa op bed liggen. Elkaar lekker strelend en tongzoenend, werden mijn zinnen al snel verzet. Tijd voor een heerlijk pijpbeurt en het mag gezegd worden, die lijkt wel steeds beter te worden. Ze voelt ontzettend goed aan wat ik fijn vind en daaraan merk je de ervaring van deze topper.

Tussendoor elkaar lekker strelen, tongzoenen, en grapje en een lolletje, dit is nou wat ik versta onder een absolute GFE. Gevraagd of ik haar mocht beffen en eerst lekker aan haar tepels te likken, langzaam naar beneden afgedwaald om die heerlijke frisse kale poes te likken. Dat is me toch een feestje!

Ik werd nog even lekker gepijpt en tijdens het pijpen merkte ze dat mijn pik harder werd als ze in mijn tepels kneep. Als een klein duiveltje werd dat wat opgevoerd, terwijl ik er heerlijk van genoot. Met de woorden, "door jou heb ik geen glijmiddel nodig" Werd het condoom om gedaan en ging ze lekker op mijn pik zitten. "Ik zal rustig aan doen grapte ze, referend naar mijn eerder bezoeken waarin ik aan gaf dat nooit lang vol te houden. Wat een mooi uitzicht, zo'n prachtige vrouw op je pik, mooi schuddende borsten, het recept om even alles te vergeten.

Teasend zei ze, ga je zelf ook nog initiatief nemen, waarna we over gingen op missionaris standje. Wat fijn om zelf het tempo te kunnen bepalen, zo kon ik het gelukkig ook best even volhouden. Terwijl ik lekker kon stoten, bleef ze me indringend aankijken met die prachtige ogen.

Tijd voor het slotakkoord. "Mag ik op z'n hondjes" vroeg ik "Altijd was haar antwoord". Wat is dat toch lekker om haar stevig vast te pakken en te stoten. Van langzaam naar iets het tempo opvoerend om uiteindelijk heerlijk klaar te komen.

Afsluitend nog even lekker elkaar strelen en een gezellig babbeltje, lm na een uur vast te stellen dat het haar is gelukt, ik heb gedurende het uur geen moment aan mijn auto gedacht. Dat is toch een prestatie op zich!

Onbegrijpelijk dat er hier op dit forum niet meer over Lisa te vinden is. Je mag me een slijmbal noemen, maar deze dame is pure klasse. Ik voel me na 3 bezoeken 100 procent op mijn gemak. En er zullen als het aan mij ligt nog vele bezoekjes volgen. Alleen zorg ik er dan wel voor dat ik eerder van huis ga, want anders wordt het wel een hele dure hobby ;)
 
Wat een dag zeg! Iets te laat vertrokken vanaf huis, om vervolgens ook nog eens verrast te worden door wegwerkzaamheden. Lichte stress of ik het allemaal qua tijd wel zou redden, kwam ik ook nog eens op een andere manier Utrecht binnen. Ter hoogte van La Cloche zag ik een parkeerplek, maar ja, Nederlander als ik ben, wil ik geen 5 euro per uur betalen voor parkeren.

Nog half in gedachten dat ik nog maar 1 minuut had voor het 10.00u was en nog half met mijn gedachten bij de parkeerplaats, Wilde ik rechtsaf slaan, waar ik in mijn ooghoek fietsers aan zag komen en dat zag mijn voorganger ook. BOEM! Ik rijd vol tegen mijn voorganger aan.

Nog wel de helderheid van geest om even te bellen dat ik zeker een kwartier later zou zijn door mijn ongelukje, reed ik met de pest in mijn lijf naar een rustig plekje om de schade te bekijken. Zelf wel schade, de andere partij niet. Even overwogen om het bezoek maar af te zeggen, maar ik zag al snel dat de schade niet ze ernstig was dat ik niet meer kon rijden. Dus tsja, dan toch maar door laten gaan.

Na een prettig ontvangst, kon ik plaats nemen in de kamer en niet veel later kwam Lisa binnen. Ik excuseerde mij voor het te laat komen en ze had doorgekregen dat ik een ongelukje had gehad. Lief als Lisa is toonde ze zich een warm mens. Ik grapte, dan moet jij me in dit uurtje maar even de ellende doen vergeten.

Zoals standaard nam ik weer veel te lang mijn tijd om me op te frissen, terwijl Lisa al languit op het bed op mij lag te wachten. Lisa is gezellig en sociaal, dus de tijd werd vrolijk opgevuld met een praatje.

Klaar voor "de strijd" ging ik naast Lisa op bed liggen. Elkaar lekker strelend en tongzoenend, werden mijn zinnen al snel verzet. Tijd voor een heerlijk pijpbeurt en het mag gezegd worden, die lijkt wel steeds beter te worden. Ze voelt ontzettend goed aan wat ik fijn vind en daaraan merk je de ervaring van deze topper.

Tussendoor elkaar lekker strelen, tongzoenen, en grapje en een lolletje, dit is nou wat ik versta onder een absolute GFE. Gevraagd of ik haar mocht beffen en eerst lekker aan haar tepels te likken, langzaam naar beneden afgedwaald om die heerlijke frisse kale poes te likken. Dat is me toch een feestje!

Ik werd nog even lekker gepijpt en tijdens het pijpen merkte ze dat mijn pik harder werd als ze in mijn tepels kneep. Als een klein duiveltje werd dat wat opgevoerd, terwijl ik er heerlijk van genoot. Met de woorden, "door jou heb ik geen glijmiddel nodig" Werd het condoom om gedaan en ging ze lekker op mijn pik zitten. "Ik zal rustig aan doen grapte ze, referend naar mijn eerder bezoeken waarin ik aan gaf dat nooit lang vol te houden. Wat een mooi uitzicht, zo'n prachtige vrouw op je pik, mooi schuddende borsten, het recept om even alles te vergeten.

Teasend zei ze, ga je zelf ook nog initiatief nemen, waarna we over gingen op missionaris standje. Wat fijn om zelf het tempo te kunnen bepalen, zo kon ik het gelukkig ook best even volhouden. Terwijl ik lekker kon stoten, bleef ze me indringend aankijken met die prachtige ogen.

Tijd voor het slotakkoord. "Mag ik op z'n hondjes" vroeg ik "Altijd was haar antwoord". Wat is dat toch lekker om haar stevig vast te pakken en te stoten. Van langzaam naar iets het tempo opvoerend om uiteindelijk heerlijk klaar te komen.

Afsluitend nog even lekker elkaar strelen en een gezellig babbeltje, lm na een uur vast te stellen dat het haar is gelukt, ik heb gedurende het uur geen moment aan mijn auto gedacht. Dat is toch een prestatie op zich!

Onbegrijpelijk dat er hier op dit forum niet meer over Lisa te vinden is. Je mag me een slijmbal noemen, maar deze dame is pure klasse. Ik voel me na 3 bezoeken 100 procent op mijn gemak. En er zullen als het aan mij ligt nog vele bezoekjes volgen. Alleen zorg ik er dan wel voor dat ik eerder van huis ga, want anders wordt het wel een hele dure hobby ;)
Leuke recensie. Ik ben van plan deze week langs te gaan. Wat was voor jou de kosten?
 
Vandaag gaan we het eens over een andere boeg gooien. Normaal gesproken zijn mijn recensies altijd heel gedetailleerd en serieus. Maar ik houd wel van een uitdaging, dus daag ik mijzelf vandaag uit eens een wat luchtigere recensie te schrijven.

Ik doe vandaag de Lisa bingo
smile.png
Eens kijken of ze mijn bingo kaart gevuld krijgt.

1. Toegankelijkheid
Als Lisa de kamer binnen komt, ontstaat er direct een leuke sfeer. Met haar fijne energie voel ik me direct op mijn gemak en weet ik direct waarom ik weer voor Lisa heb gekozen.
Conclusie: BINGO

2. Vriendelijkheid

Samen met Lisa zijn voelt voor mij als een geluksmomentje, Deze goedlachse dame maakt je aan het lachen, is altijd correct, vrolijk en respectvol en uiterst vriendelijk.
Conclusie: BINGO

3. Betrokkenheid

Lisa is een pientere dame, die interesse in je toont. Ze geeft je soms een kijkje in haar eigen leven en onthoudt ook dingen die je haar hebt verteld.
Conclusie: BINGO

4. Gesprekspartner

Misschien een beetje een overlap met bovenstaand punt, maar je kunt met Lisa een echt gesprek voeren. Ze heeft duidelijk een eigen mening, ze luistert echt naar je. Ik voel me bij haar ontzettend op mijn gemak en deel dan ook zonder schroom mijn eigen verhaal.
Conclusie: BINGO

5. Humor

Wat kun je met haar lachen zeg! Ze heeft zelfspot, ze kan heel grappig uit de hoek komen. Ze neemt het allemaal niet TE serieus en meer dan eens schieten we samen in de lach.
Conclusie: BINGO

6. Goede bedpartner

Allemaal leuk en aardig, maar we komen uiteindelijk ook voor lekkere seks natuurlijk. Haar mooie vormen zorgen ervoor dat ik direct een stijve heb. Ze pijpt heerlijk, lekker nat, past zich aan naar je wensen. Als ze bovenop me komt zitten, kan ik het echt maar heel kort volhouden. Ze heeft een heerlijk geschoren poes, waabij de hygiëne echt TOP is. Wat een genot om haar te mogen beffen. Tijdens missionaris standje blijft ze je lekker geil aankijken en kreunt en beweegt lekker mee (zoals ze zelf zegt "ze is geen zeester"
biggrin.png
. En dan doggy, dat is misschien toch wel mijn favoriete standje bij haar. Haar vormen nodigen uit om haar lekker vast te pakken en lekker te stoten. En vandaag leerde ik ook nog de "naughty side" van Lisa kennen. Wat kan ze venijnig in je tepels knijpen! En maar dat onschuldige lachje behouden.
Conclusie: BINGO

Het zal geen verrassing zijn, de bingo kaart wordt zonder moeite gevuld. Ze noemt me een slijmbal en dat hoor ik wel vaker. Ik strooi graag met complimenten, maar wel alleen als ze gemeend zijn. Lisa is een buitencategorie dame en als je haar nog nooit bezocht hebt "Your loss!"
 
Vandaag na veel te lange tijd weer bij Lisa geweest. Altijd als ik de naam Lisa hoor of lees, heb ik direct de connotatie met het schilderij Mona Lisa. Daar waar de Mona Lisa een bijzonder kunstwerk is, leg ik de paralel naar Lisa in haar beroep. Want Lisa is bijzonder, voor mij. In mijn lange wandel carrière ben ik maar een paar van dit soort dames tegengkomen. En om het bruggetje naar een schilderij terug te maken, ga ik vandaag Lisa eens beschrijven alsof ik een schilderij bekijk.

Het begint bij de omlijsting, dit vertaal ik naar haar persoonlijkheid: toegankelijk, geïnteresseerd, slim en vriendelijk.

Het doek is de achtergond die de persoon heeft gevormd. Soms krijg je een kijkje achter de dvp, discreet en vice versa blijft deze informatie tussen beiden.

Dan het schilderij zelf:

Kapsel: mooie lange lokken waar ik mijn handen langs en doorheen kan laten glijden
Ogen: sprankelende ogen welke mij aan blijven kijken tijdens de seks
Neus: een neus die wat overgevoelig is door hooikoots 😂
Mond: een vrolijke lach, mooie volle lippen en een genot om mee te zoenen. En niet te vergeten, waarmee ik heerlijk oraal wordt verwend
Borsten: twee prachtig gevormde borsten waar ik heerlijk mee kan spelen en waar ik lekker aan de tepels mag zuigen
Lichaam: een mooi vol lichaam met een fijne zachte huid welke ik heerlijk vind om te strelen
Vagina: een prachtig glad geschoren vulva, heerlijk fris, welke ik graag mag likken
Armen: twee armen die me lekker vastpakken
Handen: twee handen die mij heerlijk strelen
Benen: twee mooie lange benen welke ik graag nog eens op mijn schouders voel tijdens de daad
Billen: een heerlijke bilpartij waar ik graag in mag knijpen en die in doggy heerlijk meebewegen

Is dit een perfect anatomische uiteenzetting van het lichaam, nee zeker niet 😂🤣Maar volgens mij geeft het op een leuke speelse manier wel een mooi beeld van de verschijning Lisa.

Dankjewel Lisa voor wederom een heerlijk uurtje 😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/lisa/
Totale kosten (in euro)
140 + extra's
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als wandelaar is het altijd maar weer de gok wat voor dame je treft. Ik loop al wat jaartjes mee en heb dieptepunten, middelmatige ervaringen en hele fijne ervaringen meegemaakt. Maar soms en dat komt niet zo heel vaak voor, lijk je de jackpot te scoren.

Ik ben inmiddels diverse malen bij Lisa geweest en zij is voor mij dus zo'n jackpot. Waar de markt overspoeld lijkt te worden door dames die snel even geld willen pakken, is Lisa van het kaliber "ik wil het je naar de zin maken", zo ook vandaag. Bij binnenkomst is het meteen gezellig, de sfeer is ontspannen. Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen, ik vind dat prettig, want naast lekkere seks mag ik ook graag een babbeltje maken. Het is onderdeel van de GFE en deze volstaat Lisa als geen ander.

Haar prachtige lange haren, haar vriendelijke gezicht nodigen uit om zelf ook helemaal vrolijk te worden. En dat word ik dan ook, met wat grapjes over en weer kan de date al niet meer stuk. Het voordeel van vaste dames vind ik dat ze inmiddels wel weten wat je lekker vindt. Sommigen vinden dat misschien saai of niet spannend. Ik ga er juist heel goed op. Ik geniet ervan hoe ze mij heerlijk pijpt, zonder mijn ballen te likken, want daar zie ik niets in😅En dan elkaar lekker strelen en zoenen, haar huid is heerlijk zacht en tongzoenen is ook echt tongzoenen.

Ook van het intieme gedeelte geniet ik volop, condoom erom en ze laat zich heerlijk over mijn pik zakken. Het is inmiddels bekend dat ik dit standje niet lang kan volhouden en daarop past ze zich prima aan. Tijdens missionaris blijft ze je met die prachtige ogen indringend aankijken en af en toe geef ik een tongzoen. En dan nog even doggy, ze heeft prachtige billen en wat is het opwindend om te zien hoe ze in het hoeslaken knijpt terwijl ik lekker mag stoten.

En voor ik het weet is het uurtje weer voorbij. Een uur vol gezelligheid, een uur met heerlijke seks, een uur met een dame die ik hoog heb zitten. Want dames zoals Lisa zijn er niet veel. Een lekkere nuchtere oer Hollandse dame, een lieverd met een randje. Zo zou ik haar omschrijven. Wat fijn dat er dit soort dames zijn!
 
Omdat het inmiddels wel duidelijk is wat de scores van Lisa zijn, vul ik niet weer een volledig recensieformulier in, maar ik deel toch graag even mijn ervaring van vandaag.

Onder het mom van nieuwe stek nieuw trek ben ik deze vrijdag afgereisd naar Almere om eens te kijken hoe Lisa er bij Privéhuis Almere bij zit.

Voor mij best een eindje rijden, want laten we eerlijk zijn Almere ligt gewoon aan de andere kant van de wereld 😝 En door alle wegwerkzaamheden onderweg kwam ik toch nog in de knoei om op tijd te komen. Een nieuwe plek is ook altijd nog even zoeken en met een vertraging van een kleine 5 minuten kwam ik toch nog redelijk op tijd aan bij de afspraak.

Ik werd meteen vriendelijk ontvangen door Lisa en ze wees me de kamer en niet veel later kwam ze binnen. Ik grapte dat ik beter een retourtje maan had kunnen boeken gezien mijn reistijd en zo begon de date meteen met een vrolijke noot.

Ze had de kamer helemaal leuk gemaakt met een kaarsje erbij. Een sfeervolle kamer, erg ruim en met dit weer zeker niet onbelangrijk, er is ook een airco aanwezig. Zoals altijd eerst even wassen en ondertussen lekker kletsen over vanalles en nog wat. De sfeer is altijd relaxt bij Lisa.

Het viel me op hoe mooi ze er uit zag, het is sowieso een mooi meid natuurlijk, maar ze straalde helemaal. Nieuwe stek, check. Nieuwe trek, check, want ik werd er aardig opgewonden van. Na eerst even heerlijk tongzoenen was het tijd om heerlik gepijpt te worden. Wat een lekkere techniek heeft ze toch, op en top genieten!

Tijd om haar heerlijke poes te likken. Met een tussenstop bij de tepels die door het likken heerlijk hard werden, via wat kusjes op haar zachte huid (scrubben doet echt wonderen 😉) kwam ik uit bij haar heerlijk frisse geschoren poes. Alles is ze heerlijk glad en fris daar beneden, echt een feestje om haar te mogen likken.

Tijd om het condoom erom te doen en ze kwam heerlijk op mijn pik zitten. Wat is het geil om haar borsten heen en weer te zien schudden terwijl ze heerlijk op en neer gaat. "Zo langzaam genoeg" grapte ze, want jazeker dat houd ik anders niet lang vol weet ze inmiddels.

Tijd om van positie te wisselen en in missio lekker te seksen, die prachtige ogen lokken uit om in haar ogen te blijven kijken terwijl ik lekker rustig stoot. Dan over naar mijn favoriet, doggy. Met zo'n geweldig uitzicht op die heerlijk billen en haar lekker vastpakken is het kansloos om het te proberen uit te stellen. En niet veel later kom ik dan ook heerlijk klaar.

Het spreekwoord luidt, verandering van spijs doet eten. Nou in het geval van Lisa bestel ik met liefde steeds hetzelfde gerecht. Op zo'n mooie vrouw, met zo'n lief karakter, waarbij de seks altijd top is, raak ik niet snel uitgekeken. Verder is het ook gewoon een hartstikke leuke meid in de omgang, altijd vriendelijk en vrolijk. Volgens mij wordt het tijd dat Wikipedia een foto van Lisa laat zien als je zoekt op de term GFE!

Ik zou haast jaloers worden op alle mannen uit Flevoland en omstreken. Dankjewel Lisa, het was weer geweldig 😘
 
Mijn bezoek aan Lisa vandaag was mijn laatste dvp bezoek van mijn vakantie. Een vakantie die in het teken stond van vaak wandelen. Een vakantie waarin ik geleerd heb dat voor mij kwaliteit boven kwantiteit gaat. En als ik over kwaliteit spreek, dan spreek ik zeker ook over Lisa.

Mijn eerste bezoek ooit bij La Cloche in Utrecht was bij Lisa. Relatief nieuw in het bezoeken van privéhuizen was ik blij verrast toen ik kennis mocht maken met deze knappe blondine. Waar bij raamprostitutie vaak dames van een andere nationalteit de boventoon voeren, was het verfrissend weer eens een oerhollandse blondine te treffen. De klik was er meteen en ik had direct door dat dit een blijvertje voor me zou worden.

Vele dates later is dat gevoel alleen maar sterker geworden. Natuurlijk wissel ik af met dames, maar Lisa is altijd een zekerheidje. Toen ik hoorde dat ze in Almere ging werken was er dan ook geen twijfel mogelijk, Lisa blijf ik bezoeken.

En vandaag was het dus weer zover, hoe kun je de vakantie nou beter afsluiten dan bij Lisa. Vrolijk als altijd werd ik door haar ontvangen op haar prachtige ruime kamer in Almere. Ook ik was in opperbeste stemming en na mezelf even opgefrist te hebben, gezellig op bed beland. Gezellig kletsen en lachen, een beetje over en weer plagen. Het is inmiddels vanzelfsprekend geworden.

Over naar de seksuele handelingen, waarbij haar pijpkunsten mijn pikkie rap op sterkte kregen. Zelf ben ik nogal van dezelfde volgorde hanteren, maar dat weet ze prima te doorbreken. Condoom erom en ze ging heerlijk gehurkt op me zitten en ze weet inmiddels dat dit rustig aan moet anders is het zo gepiept. Een keer een andere volgorde is leuk, dus over gegaan op beffen. Waarbij ik eerst nog even haar heerlijke tepels mocht likken. Prachtig om te zien hoe die daarop reageren 😍 Normaal verslap ik dan weer even, maar dit keer kon ik meteen door, dus heb ik haar lekker in missio mogen neuken. En om toch niet helemaal van mijn routine af te wijken, heb ik het in doggy afgemaakt.

Lisa merkte op dat het nogal snel gedaan was dit keer en dat is in dit geval een groot compliment naar haar, want ook na vele malen bij haar te zijn geweest, blijft het gewoon heerlijk. Maar seks is voor mij maar een stukje van de belevenis. Lisa is in de omgang gewoon super relaxt. Ik voel me helemaal op mijn gemak bij haar. Het is echt even een uurtje ontspanning met een prachtige dame, met een lieve en sociale dame.

En zelfs toen ik strak de file in reed, had ik er geen moment spijt van. Lisa heeft een speciaal plekje in mijn hart gekregen.

@admin kan het topic misschien aangepast worden? Deze dame werkt tegenwoordig bij: Privéhuis Almere, Josephine Bakerstraat 29.
 
Terug
Bovenaan Onderaan