- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://multimassage-almere.nl/almere/vrouwen/14/Lisa
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Ik kwam speciaal voor Lisa, had gebeld en hoorde van de uitbater dat ze onderweg was. Toen ik arriveerde was ze er al. Ontvangst was vriendelijk en zakelijk. Natuurlijk het (verplichte?) voorstel rondje van de aanwezige dames. Bij m'n initiele plan gebleven.
Na een drankje, smalltalk en douchen aan het spel begonnen. Het was direct wel al duuidelijk dat er geen klik was maar ik dacht, hoopte dat het wel goed zou komen. Helaas dus niet, Lisa heeft gedaan wat ze moest doen. Het kwam op mij allemaal heel plichtmatig over.
Helemaal geen verwijten overigens dit kan gebeuren en ligt net zo goed aan mij. Lisa is een mooie vrouw en ik weet zeker dat er mannen zijn die er een heerlijk uur mee kunnen doorbrengen
Na een drankje, smalltalk en douchen aan het spel begonnen. Het was direct wel al duuidelijk dat er geen klik was maar ik dacht, hoopte dat het wel goed zou komen. Helaas dus niet, Lisa heeft gedaan wat ze moest doen. Het kwam op mij allemaal heel plichtmatig over.
Helemaal geen verwijten overigens dit kan gebeuren en ligt net zo goed aan mij. Lisa is een mooie vrouw en ik weet zeker dat er mannen zijn die er een heerlijk uur mee kunnen doorbrengen