Voormalig lid 28288
Vaste klant
- 196
- 29/07/23
- 126
Dame ontvangt gewoon weer, maar adverteert niet meer. Alleen een select groepje vaste klanten ook op deze website bezoeken haar nog.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je ook op welke dagen ze beschikbaar is en ontvangt ze op dezelfde plek als waar ze dat altijd deed?Dame ontvangt gewoon weer, maar adverteert niet meer. Alleen een select groepje vaste klanten ook op deze website bezoeken haar nog.
Zal van de week eens even kijken op mijn wandel telefoon volgens mijnden ik haar nummer daar nog wel in staan ben vaker bij haar op bezoek geweest en zou zeker nog wel eens weer willenGeen idee! Ik hoorde het ook maar toevallig van anderen, maar die willen verder ook geen details vrijgeven!
Ben bang dat je dan toch een nummer van een andere Lisa hebt wat Whatsapp had ze niet je kon haar alleen bellen of sms'enIk heb haar nummer ook nog, maar volgens mij stond er iets van Amsterdam bij haar whatsapp. Hebben jullie al geïnformeerd?