Vorige vrijdag moest ik in Antwerpen zijn en heb ik iets kunnen afvinken wat al lang op mijn lijst stond: een bezoek aan massagewereld. Op voorhand via reviews en goede raad van andere leden wat informatie gewonnen en daardoor had ik op
voorhand al de keuze gemaakt voor een afspraak met Lisa en die gemaakt via mail.
In de namiddag om 16u stipt wandelde ik MW binnen. Het eerste wat mij opviel is dat het in de ontvangstruimte erg donker is. Er was bijna geen licht aan. Ik weet niet of dat altijd zo is?
Desondanks maakte ik toch oogcontact met een leuke dame achter de toog die naar me lachte en vroeg of ik bij haar moest zijn. Dit bleek dus Lisa.
Na het afrekenen met de gastvrouw voor een uurtje body-intensief nam Lisa enkele handdoeken en mocht ik
haar naar boven volgen tot in de kamer net langs de trap op de eerste verdieping. Dit is een gezellig afgewerkte kamer met een groot zacht bed.
Ik mocht mij onmiddellijk uitkleden waarna ik samen met Lisa onder de douche mocht.
Eerst spoelde ze mij af met water waarna ze mij van boven tot onder inzeepte. Ze deed zowel de voor- als achterkant waarbij ook de intieme zone ruim aandacht kreeg.
Nadat we onder de douche uitkwamen droogde ze mij volledig af en vervolgens mocht ik op mijn buik op het grote bed gaan liggen. Daarna begon ze mij langzaam van onder tot boven te masseren.
Hierbij gebruikte ze goed haar hele lichaam, en zeker ook haar grote natuurlijk borsten waarmee ze zachtjes over je lichaam gaat. Wat nieuw was voor mij is dat ze ook haar billen gebruikte tijdens het masseren.
Dat is iets wat ik in andere massagesalons nog niet meegemaakt had, waarschijnlijk omdat ik op andere plaatsen meestal op een massagetafel lag ipv een bed. Langs het bed hangen aan de muren ook spiegels zodat je tijdens de massage al een leuk uitzicht hebt op haar mooie lichaam. Tijdens dit gedeelte van de massage verdwijnt er ook regelmatig eens een hand tussen je benen om met even met je ballen te spelen.
Daarna mocht ik mij omdraaien en ging ze verder met de voorkant. Daarbij krijg je een goed zicht op haar geweldige borsten waar je ook volop de kans krijgt om deze aan te raken.
Later in de massage krijg je ze van heel dichtbij te zien wanneer ze ze vol voor je gezicht duwt. Absoluut de moeite!
Ook hier gebruikte ze weer goed haar volledige lichaam, en op een gegeven moment hing ze in standje 69 boven me waarbij ik getrakteerd werd op een prachtig uitzicht op haar geschoren poesje. Ongelofelijk!
Daarna kwam het einde in zicht en werd er meer aandacht besteed aan de penismassage.
Het enige minpuntje van de hele massage moet ik hier bij mijzelf zoeken. Tijdens de massage werd ik gewaar dat mijn kleine vriend niet echt meewilde die dag. Waarschijnlijk door een combinatie van zenuwen, een paar nachten zeer slecht geslapen en een zware week op het werk.
Dat ik mij daarover ongerust begon te maken verbeterde de situatie natuurlijk niet.
Lisa moet dit ook gemerkt hebben maar ze zei er niets van en deed door. Met veel inzet (en een beetje spuug
) trok ze me over de finish. Eind goed al goed!
Daarna mocht ik nog enkele minuten blijven relaxen terwijl ze verder masseerde.
Toen mocht ik weer gaan douchen waarbij ze mij waste en met de handdoek klaarstond om mij af te drogen toen ik gedaan had.
Vervolgens mij terug aangekleed en na een kus van Lisa terug naar beneden gegaan en met een glimlach naar buiten gewandeld. Ik ken wel slechtere manieren om het weekend in te zetten.
Mijn eerste bezoek aan Massagewereld is erg goed meegevallen en smaakt naar meer.
Spijtig genoeg moet ik zelden in Antwerpen zijn en is de afstand vanuit Limburg iets te groot om enkel voor een massage op en af te gaan.
De volgende keer dat ik nog eens in de buurt ben spring ik echter zeker nog eens binnen.