WHEM Lisa, Liedekerke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wegblijven. Ik ben er vandaag geweest, en het was een 40+ Zuid-Amerikaanse die de deur topless opendeed, met echt lelijke opgespoten tieten vol littekens. Ik vroeg of ze Lisa was, omdat ik dacht dat er misschien meerdere meiden waren, maar ze zei dat zij Lisa was. Toen ik probeerde te vertrekken, deed een andere dame (zelfde type) nog een voorstel voor een trio tegen dezelfde prijs. Maar eerlijk, ik steek hem nog liever tussen een wafelijzer...

Wegblijven. Ik ben er vandaag geweest, en het was een 40+ Zuid-Amerikaanse die de deur topless opendeed, met echt lelijke opgespoten tieten vol littekens. Ik vroeg of ze Lisa was, omdat ik dacht dat er misschien meerdere meiden waren, maar ze zei dat zij Lisa was. Toen ik probeerde te vertrekken, deed een andere dame (zelfde type) nog een voorstel voor een trio tegen dezelfde prijs. Maar eerlijk, ik steek hem nog liever tussen een wafelijzer...
Wtf man, klinkt als een nachtmerrie. Alvast bedankt voor de heads up.

Dit is nu het doel van dit forum. Mensen helpen misstappen te voorkomen. Dikke merci. Weeral tijd en benzine bespaart👍

Dikke merci voor de info 👍

"Maar eerlijk, ik steek hem nog liever tussen een wafelijzer..."
Dan toch eerst even zachtjes laten opwarmen he 😉

Terug
Bovenaan Onderaan