Geniethetleven
Wandelaar
Wie heeft er ervaring met Lisa uit Hoogkarspel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk stond op straat en ben afgehaakt. Riep uit het slaapkamerraam dat ze nog ff bezig was.Hoezo helaas? Kun je meer vertellen over de date?
Hoe was je ervaring?Oké dank je wel. Ze wil deze week naar mij komen, ben benieuwd.
Ik ben bezig, betekent niet je moet wegrennen .Ik stond op straat en ben afgehaakt. Riep uit het slaapkamerraam dat ze nog ff bezig was.
(met een klant) zoals gezegd, ontvangt erg opzichtig, niet discreet
Het was een matige ervaring. Ziet er stukken minder uit dan haar profielfoto op de app. Kwam een uur later dan afgesproken aan. Volgens mij lust ze ook wel een borrel, kwam aanzetten met een fles wijn in haar tas en vroeg meteen om een glas.
Op de bank begon ze me goed te pijpen, diep en lekker, mijn ballen werden ook meegenomen. Toen ik wilde neuken was ze ineens haar condooms vergeten. Ze stelde voor om me 2x klaar te pijpen.
Ik had echter zelf condooms en zei ik wil je eerst lekker neuken en daarna mag je me nog een keer pijpen. Ineens was dat niet meer mogelijk. Max 1x klaarkomen. Ook niet klaarkomen in de mond, wat wel mogelijk zou moeten zijn volgens de advertentie.
Mijn zin was meteen weg. Heb haar snel volgespoten en zo snel mogelijk de deur uitgewerkt.
Heb totaal €150 betaald, was de afspraak voor een uur.
Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.