Bamboestok
Wandelaar
- 25
- 09/06/22
- 4
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik zie alleen maar nepHet ziet er wel allemaal echt uit maar is er dus ook iemand die echt contact met haar heeft gehad?
die 25 euro aanbetaling hoef je geen zorgen over te maken, ze komt haar afspraken na. Soms zegt ze een afspraak af maar komt dan meteen met een nieuwe datum uit eigen initiatiefAls je twijfelt voor de aanbetaling van €25,- kun je haar opzoeken? Zit je daar niet mee, ze doet ook thuisonvangst volgens de adv.
Op lipvulling na is alles echt aan haar. Heerlijke mooie volle borsten en geile dikke billen.ik zie alleen maar nep
Volgens mij is dat het tarief voor een pijpdate…..Ik ben ook erg benieuwd naar haar. Ik ga proberen contact te krijgen en dan zie ik wel verder. De foto's zien er goed uit, advertentie bestaat al een tijd, maar helaas wat weinig informatie in haar advertentie. Tarief is fors als je voor pijpen extra moet betalen, maar daar kunnen het natuurlijk over hebben.
Oké, dat zou kunnen. Ik heb een bericht gestuurd maar nog geen reactie gehad. Profiel is nu van sexjobs verdwenen dus ik verwacht er niet meer zo veel van.Volgens mij is dat het tarief voor een pijpdate…..
Kan te maken hebben gehad met de nieuwe site van SJ.Oké, dat zou kunnen. Ik heb een bericht gestuurd maar nog geen reactie gehad. Profiel is nu van sexjobs verdwenen dus ik verwacht er niet meer zo veel van.
Jammer, want profiel zag er goed uit.
Ja maar haar telefoonnummer is ongewijzigd en ze heeft tot nu toe nog niet op mij whatsapp bericht gereageerd.Kan te maken hebben gehad met de nieuwe site van SJ.
Advertentie is nu gewoon online.
Ga ik doen. Maar vanvond krijg ik een andere dame op bezoek dus dat komt later wel.Gewoon nog een keertje appen, hou het netjes en blijf beleefd, dan zal ze zeker reageren. Is echt een keurige dame