Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat had ik reeds gedaan, maar dat wat er op haar bovenarm zichtbaar is en de haarlengte geven ook enige reden tot twijfel.Kijk maar eens op de site van Coco prive
Moest je voor het douchen tien euro extra betalen???Vooraf samen gedoucht, getongzoend, met douchegel lekker met haar tieten gespeeld en met mijn handen haar billen gestreeld.
Dan spreek je bij Coco af?doet mij twijfelen om er heen te gaan
Was vorige week voor het eerst bij haar.Hoe lang is ze? Op coco staat 185 maar op haar kinky profiel weer 170
De leeftijd is ook verschillend maar volgens mijn werk ze niet meer bij CocoHoe lang is ze? Op coco staat 185 maar op haar kinky profiel weer 170
Klopt, ik heb haar in november op de app gehad. Toen zei ze dat ze niet meer bij Coco in Duiven op de vrijdagen werkt. Ze ontvangt uitsluitend nog privé in Arnhem.De leeftijd is ook verschillend maar volgens mijn werk ze niet meer bij Coco
Zal haar binnenkort eens gaan bezoeken wordt mijn eerste keer met haar. Wat is slim eerst een half uurtje of gelijk een vol uurKlopt, ik heb haar in november op de app gehad. Toen zei ze dat ze niet meer bij Coco in Duiven op de vrijdagen werkt. Ze ontvangt uitsluitend nog privé in Arnhem.
In welk wijk in Arnhem ontvangt ze weet jij dat misschien???Was vorige week voor het eerst bij haar.
Ikzelf ben 187 en zij was toch echt wel stukje kleiner. Hoeveel? Dat weet ik niet, misschien 175 cm. Maar we lagen al snel op bed om dat te doen waarvoor ik was gekomen en dat was meer dan aangenaam. Ik kom zeker weer een keer bij haar terug.
In een voormalig bedrijfspand met achterstallig onderhoud op industriepark Kleefse Waard. Er is geen douche of wastafel aanwezig voor zover ik het kon zien. In de ontvangstkamer staat een 2 persoonsbed. Verder weinig ruimte voor iets. Verwarming middels straalkacheltje. Ik denk dat als het echt vriest buiten het niet aangenaam is op de kamer.Zal haar binnenkort eens gaan bezoeken wordt mijn eerste keer met haar. Wat is slim eerst een half uurtje of gelijk een vol uur
In welk wijk in Arnhem ontvangt ze weet jij dat misschien???
In haar advertentie staat wel in dat douchen mogelijk is.In een voormalig bedrijfspand met achterstallig onderhoud op industriepark Kleefse Waard. Er is geen douche of wastafel aanwezig voor zover ik het kon zien. In de ontvangstkamer staat een 2 persoonsbed. Verder weinig ruimte voor iets. Verwarming middels straalkacheltje. Ik denk dat als het echt vriest buiten het niet aangenaam is op de kamer.
Ja...er staan wel meer dingen bij advertenties die als je er bent niet blijken te kloppen ( hier heb ik het niet over Lisa)In haar advertentie staat wel in dat douchen mogelijk is.
Klopt, douchen is mogelijk in het pand waar Lisa ontvangt! Kost wel 10 euro extra en moet het vooraf aan de telefoon aangeven!In haar advertentie staat wel in dat douchen mogelijk is.
Werkelijk?!Klopt, douchen is mogelijk in het pand waar Lisa ontvangt! Kost wel 10 euro extra en moet het vooraf aan de telefoon aangeven!
Douchen is gewoon met warm water, maar zoals ik al zei douchen kost 10 euro! Ze heeft een douche op de gang!Werkelijk?!
En... is dat dan met warm water... of kost dat extra?
Is dat 10 euro samen douchen???Douchen is gewoon met warm water, maar zoals ik al zei douchen kost 10 euro! Ze heeft een douche op de gang!
Nee, 10 euro is alleen douchen. Wil je samen met haar douchen kost het 20 euro bovenop het ontvangst tarief!Is dat 10 euro samen douchen???
Blijkbaar een nieuwe/ andere locatie. Ik heb haar een keertje bezocht , maar niet daar.In een voormalig bedrijfspand met achterstallig onderhoud op industriepark Kleefse Waard. .