- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5741906-lisa
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
foto's zijn waarschijnlijk 15 jaar oud of fake, dame is erg slank maar waarschijnlijk heel erg afgevallen of cosmetische ingrepen zit onder de littekens van chirurgische ingrepen. Dit is opzich geen contra indicatie om niet te gaan maar als je op de foto's een heel ander figuur ziet is dit wel een afknapper.
ontvangst was prima en 15 min voor 100.
Alleen erg gehaast maar goed dit was ook ivm de tijdsduur die ik geboekt had. Service was oke, standjes mogelijk douche gelegenheid maar was meer zakelijk dan echt gfe. PCZ werd via app aangeboden maar rubbertje ging er gewoon om heen. Wekker werd gelijk gezet. Ik kom hier iig niet meer terug, misleidende foto's zijn sowieso no-go . Eigenlijk had ik weg moeten gaan maarja als de nood hoog is dan denk je soms niet helder na.
ontvangst was prima en 15 min voor 100.
Alleen erg gehaast maar goed dit was ook ivm de tijdsduur die ik geboekt had. Service was oke, standjes mogelijk douche gelegenheid maar was meer zakelijk dan echt gfe. PCZ werd via app aangeboden maar rubbertje ging er gewoon om heen. Wekker werd gelijk gezet. Ik kom hier iig niet meer terug, misleidende foto's zijn sowieso no-go . Eigenlijk had ik weg moeten gaan maarja als de nood hoog is dan denk je soms niet helder na.