KapteinRLD
Vaste klant
Iemand ervaring met https://www.marktplaats.nl/v/dienst...massagesalons/m1962684586-ontspanning-massage ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzijn extra's prijzig?Link in de oude thread was verlopen.
Fotos in Lisa's advertentie zijn NIET van haar, maar zij is op zich ook een mooie milfy verschijning. Jonger dan de dame op de fake foto.
Dus gewoon voor een afspraak videobellen. Zij is van oost-europeese afkomst, maar praat wel goed Nederlands… extras zijn mogelijk. Ervaring: 7.5/10
Nee, weer dezelfde fake dame…Inmiddels is er een nieuwe advertentie: https://www.marktplaats.nl/v/dienst...massagesalons/m1970813871-ontspanning-massage
Zijn dit wel haar ware foto's?
Standaard. 100 totaal voor 1h massage incl b2b en hp. Alleen massage en hp 80 ofz.zijn extra's prijzig?
Jammer, de dame op de foto staat me wel aanNee, weer dezelfde fake dame…
Waar in Amsterdam ontvangt ze? En enige indicatie van leeftijd/postuur?
paar keer een nette app gestuurd heb 1x een "goedemiddag" reactie ontvangen en verder niets, mijn berichtjes krijgen wel blauw vinkjes.
Dus ik vertrouw het niet of beter gezegd tot tegendeel is bewezen laat ik het hierbij.
Ams Noord. Ca 35-40 denk ik. Zij is moeder. Gemiddelte figuur. Niet dik, niet dun. B-C cup met lekker tepels. Zij heeft iets stouts, wat best aantrekkelijk is. Goede humor!Waar in Amsterdam ontvangt ze? En enige indicatie van leeftijd/postuur?
Wat betaalde je?Ik ben ook een keertje geweest. Het is een aantrekkelijke vrouw, maar wel een koele kikker hoor.
Massage op de buik stelt niets voor (niet plagend of iets dergelijks). Met het omdraaien mag je haar borsten bewonderen en je mag er ook mee spelen.
Dat laatste was best fijn en ik werd getrakteerd op een hp met de mond (met condoom) maar ze was iets te afstandelijk. We hadden geen klik. Misschien bij een ander toont ze meer enthousiasme. Het kan ook aan mij gelegen hebben of het is een cultuur ding.
Voor een marktplaats advertentie boven verwachting eigenlijk, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
I've been with Lisa last month. Got a B2B massage with HE. She will do it naked and let you touch her, just not between the legs. Massage was good and she's pretty sexy. I would go back.Does anyone have more experience with Lisa?
Is more possible?
Just send me a PM!