Recensie Lis (Ned), Amsterdam, Ruysdaelkade 133 L 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze was er vanmiddag, maar de gordijnen bleven heel erg lang dicht. Ben onverrichter zake naar huis gegaan. Bovendien was het nummertjes trekken, want zo te zien waren er 'n stuk of vijf mannen die hetzelfde idee hadden als ik...

ik vind dat ze wel mee valt
Helemaal mee eens. Ik heb Lis twee keer bezocht en bedacht me later dat ze waarschijnlijk helemaal niet wil neuken.

Tijdens het pijpen begint ze allerhande geile fantasie praatjes uit te kramen en hoopt ze je zo geil te maken en snel klaar te laten komen. Alles bij elkaar bestaat een bezoek voornamelijk uit trekken en pijpen. Stelt niet veel voor.

Helemaal mee eens. Ik heb Lis twee keer bezocht en bedacht me later dat ze waarschijnlijk helemaal niet wil neuken.

Tijdens het pijpen begint ze allerhande geile fantasie praatjes uit te kramen en hoopt ze je zo geil te maken en snel klaar te laten komen. Alles bij elkaar bestaat een bezoek voornamelijk uit trekken en pijpen. Stelt niet veel voor.
Mee eens , is veel dirty talk maar weinig actie dus na twee bezoekjes had ik het wel gezien.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan