Recensie Linna, Lommel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strupify

Newbie
21
25/03/22
6
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/linna-sweet-girl.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Linna / Lina in Lommel langsgegaan,

De communicatie op voorhand was aangenaam en duidelijk. De locatie ligt ietwat vervelend gelegen in het centrum van Lommel (in een zijstraatje van een drukkere omgeving). Vooral vervelend dus als ze niet snel komt opendoen (wat het geval was)

Eénmaal binnen valt de goede communicatie weg, waardoor ik vermoed dat zij niet zelf de communicatie doet.
Het geld moest ze ook eerst even wegbrengen naar beneden. De foto's lijken mij wel van haar te zijn (tatoeage is duidelijk weggewerkt aangezien je er niet langs kan kijken)

Ze begon direct te pijpen, wat ze goed deed, ook standje 69 was geen probleem voor haar. Echt fris rook ze niet daar beneden, maar héél storend was het niet.
Bij het intieme laat ze wel merken dat ze er graag zo rap mogelijk vanaf was. Tongzoenen zit/zat er ook niet in bij haar (al kan het ook zijn doordat ik haar eerst gebeft had). 3 kusjes en een likje krijg je voordat ze zich wegdraait. Echt van harte was het dus niet.

Wel moet gezegd worden dat ze een mooi lijntje had en vrij strak was beneden.

Een half uur was een kwartier geworden. Herhalingsgevaar zit er niet in voor mij... Maar aangezien het een mooie dame is, komt het ook niet in het rijtje van héél slechte ervaringen terecht. Maar het blijft een onvoldoende in het algemeen (wegens het kussen en het duidelijk laten merken dat ze er snel vanaf wil zijn) Ze bied ook NZC aan..

Terug
Bovenaan Onderaan