Lingerie kopen voor je favoriete dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco

Meubelstuk
8.504
03/10/21
15.341
60
Wellicht hebben velen onder ons dit al wel eens -of veel meerdere keren- gedaan: sexy lingerie gekocht voor je favoriete dame. Zelf moet ik bekennen dat ik vast wel meehelp die hele industrie recht te houden!

Dus wat denken jullie ervan? En wat is de mening van de dames? Vinden die dat hoegenaamd wel leuk? Want zij moet dat dan natuurlijk ook weer dragen bij een volgende bezoek... of is het net spannend, een vreemde man die je pikante lingerie cadeau doet?

Zelf ben ik alvast een enthousiaste fan van sexy, uitdagende lingerie, bij voorkeur mét jaretelles en daarbij horende high heels. En ook wel van sexy zwarte kimono's! Pikante lingerie kopen voor je favoriete dame... voor mij hoort het er gewoon bij!

Ik vind dat best spannend als ik lingerie na 1 of 2 bezoekjes krijg en wel lief als ik de klant al voor een langere tijd ken. Hij zal🤭 wel iets over mijn smaak, voorkeuren en bestaande collectie weten.

Tijdens een langere afspraak, kan ik de nieuwe setjes al dragen. Dan heeft de klant striptease x 2.

Laatst bewerkt:
Wellicht hebben velen onder ons dit al wel eens -of veel meerdere keren- gedaan: sexy lingerie gekocht voor je favoriete dame. Zelf moet ik bekennen dat ik vast wel meehelp die hele industrie recht te houden!
Ik zie graag een vrouw in sexy kleding maar ik zal dan maar tot de weinigen behoren die geen lingerie koopt .
Geen probleem .
Ik betaal ze, ik koop ze geen lingerie en zal dat nooit doen, en ik heb niet echt een favorietje .

Hier krijg ik krijg het wel eens en vind het wel erg leuk!
Onlangs heb ik een leuk wit setje gekregen :love:
Dan doe ik het aan op een afspraakje en is het leuk voor beide ;)
Volgens wat ik zie staat Belle met de meeste kleuren. Wat haar eigen voorkeur is zou ik nou niet meteen durven uitspreken. Het gaat veel meer over de manier waarop ze het in beeld brengt. Ze weet daar telkens weer de mooiste poses mee te doen waardoor het een opwindend geheel wordt zonder vulgair over te komen. Ze weet ons hiermee zo te prikkelen dat het ons eigen fantasie is die het voldoende erotisch maakt waardoor we allemaal nieuwsgierig worden naar Belle in real. Ben daar heel blij mee want als bodylover zie ik zeer graag lingerie en dat in eender welke kleur. Het is de uitstraling van de dame die het mooi maakt.

Het is de uitstaling van de dame die het plaatje bijzonder mooi maakt, zonder twijfel. En daar draag ik graag m'n steentje toe bij!
Bovendien is het uitzoeken van pikante lingerie en eventueel bijbehoren... bijzonder spannend! Het maakt de hele belevenis nog interessanter!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan