Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb Ling vier jaar geleden ook een keer mogen ontmoeten. Hygiëne was uitmuntend. Niets te ruiken, of proeven. Na de daad ging ze meteen even "onze kinderen" wegspoelen in de douche.
Zonder nu een discussie uit te willen lokken, je zit heus niet in de restjes van je collega's. Hoewel iets overdraagbaars natuurlijk nooit uit te sluiten is. Zelfs niet bij een uitstekende hygiëne.
Als een Dame er selectief mee is, dan vind ik dat juist fijn.
even een vraagje, want ik heb hier geen ervaring mee:Lekker strak dat kontje en na een zacht begin, kon ik helemaal los op haar kontje.
Nog effe verder met pijpen door Ling
Mijn bezorgdheid is over beffen. Ik heb geen trek in de room van mijn voorganger. Daarom hoop ik dat het na een nacht er wel uit is. Maar ik weet dat niet zeker.even een vraagje, want ik heb hier geen ervaring mee:
dus ze pijpt je nadat je een redelijke tijd blanco in haar kontje hebt gezeten.. is haar kontje goed schoon enzo, was je je pik dan tussendoor ook wanneer ze jou weer gaat pijpen? of hoe gaat dat? tong je zelf dan ook met haar, oftewel.. nee geen idee haha sorry.
Vanwege deze gedachten met 0 ervaring krijg ik dit niet helemaal duidelijk in mijn hoofd..
Ik bedoel het niet confronterend, maar ben echt benieuwd hoe zoiets nu gaat, txs!
Ja inderdaad en daarom probeer ik altijd hele vroege afspraken te maken in de ijdele hoop dat je dan 's ochtends de eerste bentMijn bezorgdheid is over beffen. Ik heb geen trek in de room van mijn voorganger. Daarom hoop ik dat het na een nacht er wel uit is. Maar ik weet dat niet zeker.
Het gaat zoals beschreven in de recensie.even een vraagje, want ik heb hier geen ervaring mee:
dus ze pijpt je nadat je een redelijke tijd blanco in haar kontje hebt gezeten.. is haar kontje goed schoon enzo, was je je pik dan tussendoor ook wanneer ze jou weer gaat pijpen? of hoe gaat dat? tong je zelf dan ook met haar, oftewel.. nee geen idee haha sorry.
Vanwege deze gedachten met 0 ervaring krijg ik dit niet helemaal duidelijk in mijn hoofd..
Ik bedoel het niet confronterend, maar ben echt benieuwd hoe zoiets nu gaat, txs!
Dat moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen toch?Geen enkel kontje is schoon van binnen.......van haar kontje naar haar mondje en dan weer naar jouw mondje en leuter.....heel hygiënisch! Veel plezier!
het is ook een kwestie van smaak... in dit geval letterlijk dan..Zoals mijn tandarts altijd al zegt: In je mond zitten 100x meer bacterieen dan in je kont!
Nee na een nacht zijn er ook nog restdelen. Als een vrouw het iedere dag een keer zonder condoom doet is er altijd wel een restant sperma wat nog achterblijft. Ook de volgende dag. Alleen als ze een paar dagen geen sex heeft dan gaat alles wel weg.Mijn bezorgdheid is over beffen. Ik heb geen trek in de room van mijn voorganger. Daarom hoop ik dat het na een nacht er wel uit is. Maar ik weet dat niet zeker.
dat lijkt me pas smerig trouwens, oude vieze restant sperma hahaharestant