Onlangs er uiteindelijk toch eens in geslaagd af te spreken met Liné.
Best enkele dagen op voorhand afspreken met haar, wat vaak moeilijk ligt voor mij, daardoor heeft het behoorlijk lang geduurd voor een concrete afspraak te maken. Maar de communicatie verloopt vlot en duidelijk, verwacht niet binnen de 5 minuten antwoord maar was niet nodig en ze geeft dat ook zelf aan dat je dat niet hoeft te verwachten.
Liné ontvangt vlak buiten Vilvoorde. Makkelijk bereikbaar en vlot parkeren. Ik heb het haar niet expliciet gevraagd, maar aangezien ze verhuisd is naar deze regio heeft ze volgens mij geen ontvangstadres meer in Leuven. Ze ontvangt in een klein maar gerieflijk kamertje, ze geeft aan dat dit een tijdelijke situatie is. Douchen ter plaatse kan niet, enkel een wasbakje en toilet op de kamer.
Ze is een aangename verschijning. Mooi gezicht, aantrekkelijke vrouw, vind ik belangrijk ivm tongzoenen. Ik vind haar niet mager of zo, gewoon "gewoon". Dat vermeld ik omdat ik in dit draadje wel enkele posts las over hoe ze vermagerd zou zijn. Kan niet oordelen hoe haar lichaamsbouw vroeger was, maar valt dus niks bijzonders over te vertellen volgens mij. Ik las ook over haar "fameuze hangers" en om een correct beeld te scheppen ook even verduidelijken. Haar boezem is inderdaad niet zo stevig (meer?), maar naar mijn mening slaat "fameus" op haar cup en "hangers" op de stevigheid. Dus naar mijn mening: grote boezem, niet erg stevig. Niet dat het mij stoorde, ik heb een hekel aan "theezakjes" en dat was dus zeer duidelijk niet het geval.
Kort gesprek vooraf, gemoedelijk, hoe kom je bij haar terecht, wat vind je zelf fijn / minder fijn, wat kan / wat kan niet...
Ze houdt wel rekening met je wensen.
Tongzoenen doet ze heel erg lekker en veel (was ook mijn wens). Ze heeft heel fijne lippen om te zoenen, ik vond dit echt top bij haar.
Zeer goede hygiëne, valt niks op aan te merken, bij geen enkele van haar lipjes
Geen parfum en andere discretie-dooddoeners, enkel de subtiele geur van haar bodylotion.
Ze laat wel merken wat / wanneer ze het fijn vindt. Subtiel, natuurlijk. Fijne lichaamstaal. Er is interactie en ze neemt initiatief, er vooral op gericht het voor jou aangenaam te maken, maar zal niets doen wat ze zelf niet leuk vindt.
Pijpen (zonder) was goed, ik kom niet makkelijk tot een hoogtepunt bij het pijpen maar ze bracht me er meermaals redelijk dichtbij. Ze maakte er geen probleem van in 69 elkaar aandacht te geven, ze zou niet de eerste zijn die dat geen aangenaam standje vindt en ze zou het zeker niet doen indien ze het niet leuk vindt. Ik heb uiteindelijk zelf aangegeven voor een condoom aan te doen en tot penetratie over te gaan, anders hadden we zo nog wel even verder gedaan.
Ik had echt zin in vanilla-sex en daarvoor was ik op het juiste adres. Enkele standjes gedaan waarbij er veel huidcontact was en ik diep in haar kon, ze voelde erg fijn aan. Ervoor gekozen op die manier ook tot een hoogtepunt te komen.
Geen enkele tijdsdruk, geen enkele keer gekeken hoeveel tijd we nog hadden tot ik het zelf vroeg. Voor mij hoeft de tijd niet tot de laatste minuut opgemaakt worden met sex, de kleine resterende tijd werd zeker aangenaam ingevuld.
Kortom, (h)eerlijke sex met een doodgewone vrouw die je zomaar ergens zou kunnen ontmoeten of je buurvrouw kon zijn. Dat was mijn verwachting, voor zover ik er eentje had, en ben dus met een tevreden gevoel vertrokken. Voor herhaling vatbaar wanneer ik in dat soort sex zin heb. Ik heb wel enkele andere "guilty pleasures" maar zij ligt in de schuif van GFE / (h)eerlijk vrijen.