Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar ben ik ook benieuwd naar.Maar we kunnen het ook zo doen,dat jij haar een bezoekje brengt en dat met ons deelt.Hoi Lindsy,
Ik heb jouw nog niet gemaild. Ik wil namelijk weten hoe andere jouw ervaren. vandaar heb ik dit draadje aangemaakt in "wie heeft er ervaring met"......
leuk dat je ook reageert hier.
Sorry!! je hebt gelijk.Dat is andersom net zo.
Volgens mij is het de bedoeling van dit forum om ervaringen te delen of in dit forumdeel te vragen naar andere die misschien ervaring hebben met een dame.
Is de onderliggende gedachte van jouw schrijven dat ik naar jouw mening niet genoeg bijdraag aan dit forum om ervaringen van andere te vragen? Dit idee krijg ik namelijk gezien een andere post van jouw.
Gewoon mailen. Reageert snel.Leuk haar advertentie is er weer,ik mis alleen haar telefoon nummer.
inmiddels gedaanGewoon mailen. Reageert snel.
Hoi ik sta niet vaak online en werk helaas alleen met mail, maar je mag me altijd een berichtje sturen op [email protected]Leuk haar advertentie is er weer,ik mis alleen haar telefoon nummer.
Oke!! ja want nu met die veranderingen op sexjobs is het moeilijk om daar wat te vindenHoi ik sta niet vaak online en werk helaas alleen met mail, maar je mag me altijd een berichtje sturen op [email protected]
Xxx