Impulsief zou ik mezelf niet noemen, maar soms verbaas ik mezelf. Woensdag middag pak ik de telefoon op en bel met RVP. Hopelijk kan ik vanavond nog terecht bij Lindsey, maar ik weet dat ze druk bezocht is.
Ik ga even voor je op de planning kijken hoor ik aan de andere kant van de telefoon. Ik bereid me alvast voor op een teleurstelling, maar tot mijn grote vreugde is er witte rook. Ja hoor, ze is beschikbaar. Nou, dan zet mij maar op de agenda
Een paar uur later kom ik aan in Made en doet Marscha de deur open. Ze weet inmiddels wie ik ben en zegt je komt voor Lindsey. Ja, helemaal correct is mijn antwoord. Ik zal zeggen dat je er bent, in die tijd kan ik mooi nog even naar het toilet.
Dat lukt niet ongezien, want Lindsey heeft mij al gespot. Met die gezellige glimlach van haar begroet ze mij, ik kom eraan hoor zeg ik. Even afrekenen, ik krijg nog een compliment over mijn bruine kleurtje in mijn gezicht en ik volg Lindsey naar kamer 7.
Lindsey zegt blij te zijn mij weer te zien en hoewel ik dat zeker niet bij alle dames geloof, weet ik bij haar dat het oprecht is. En dat is natuurlijk wederzijds. Wat een leuke, spontane en lieve dame is het toch!
Nadat we uitgebreid hebben bijgekletst, word ik uitgenodigd met haar onder de douche te gaan. We zepen elkaar in, wat een fijn ritueel is dat zeg! Ik vergeet daarbij zeker haar borsten niet, wat is dat toch lekker om die in te zepen!
Haar ogen gaan in standje ondeugend en nadat ze me heeft afgespoeld gaat ze door haar knieën en krijg ik een heerlijke blowjob. Ze blijft me aankijken en ik geniet volop!
Even afdrogen en we belanden op het bed. Daar word ik nog even extra oraal verwend en niet veel later vloeit de olie over haar lichaam en kronkelt ze met haar zachte borsten over mijn lichaam. Een fenomeen, zo zalig. Ja zo heeft elke dame toch weer haar specialiteiten hoor!
We draaien de rollen om, tenminste, voor het orale gedeelte. Ik kus mezelf een weg naar beneden waar ik uiteindelijk haar heerlijke poes tref. Ze wordt heerlijk nat en ik geniet zelf volop.
Ik vraag of ze bovenop me wil gaan zitten en nadat het condoom om is gedaan laat ze zich heerlijk over mijn pik zakken. Langzaam, afwisselend, wat een heerlijk standje. Wil je nog even doggy vraagt ze? Dat sla ik natuurlijk niet af en ze gaat op haar knieën voor me zitten. Wat een mooi uitzicht, wat een fijn zacht lichaam, ik stoot lekker door.
Om het af te maken vraag ik Lindsey of ze me dit keer klaar wil trekken. Ik heb dit keer wat moeite om klaar te komen merk ik. Maar als ze lekker met haar borsten boven mij komt hangen, neem ik het heft in eigen hand en kom uiteindelijk heerlijk klaar.
En zo komt ons uur langzaam tot een einde. Wat ben ik toch blij dat ik deze dame tegen ben gekomen. Het is echt zo'n ontzettend lieve dame! De seks is heerlijk en de klik is oprecht. Dankjewel weer Lindsey, je bent een fantastisch mens