Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThai butterfly is overigens al enkele jaren gesloten.Overigens mag de titel van dit draadje aangepast worden. Linda werkt zelfstandig dus niet in Thai Butterfly.
Linda werkte vroeger bij Sweeteye (sakura) Als ze zin had was er toen veel mogelijk."Ik vermoed dat er bij een tweede bezoek meer mogelijk is dan beschreven op RL, tenzij Linda van strategie zou veranderd zijn"
Eerst elkaar leren kennen. Tijdens een eerste massage nooit meer dan erotische massage. Linda levert vooral super goede massage, stelt je op je gemak, biedt 'echte vriendelijkheid', geen fake gedoe of geacteer,... Ze kan fijn teasen en levert wat mij betreft waar voor je geld. Dring je teveel aan of wil je 'teveel' dan zal het rap njet zijn... Ze voedt haar klanten graag eerst een beetje op...Linda lijkt me goed te beantwoorden aan wat ik zoek, maar er zijn wat tegenstrijdigheden in haar profiel op RL en wat ik hier lees. Op RL biedt ze enkel erotische massage/ body-to-body / happy end aan, terwijl ik hier ook reviews lees met intiem en 69 etc. Doet ze dit nog en indien ja, is er een meerprijs?
Als het alleen erotische massage is, zou ik 30/45 min nemen, maar met intiem mag het wel een uurtje zijn... Vandaar...
Tha
Thai butterfly is overigens al enkele jaren gesloten.
Linda heeft zich elders verpopt.
Gesproken taal: Nederlands???Ook eens met Linda afgesproken en de recensies kloppen zeker.
Ze zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt en wil ook goed weten wat je graag hebt en wat niet.
Eerst proper maken onder de douche en dan lekker laten beginnen aan de massage.
Ze heeft kleine maar krachtige handen en dat doet echt deugd. Ze vergeet zeker niet de gevoelige plaatsen tussen de billen en na een tijd geil gemaakt te zijn geweest is het omdraaien geblazen.
Daar masseert ze opnieuw vol passie en zorgt ze ervoor dat er een ontlading is door de l*l met de hand te verwennen en tegelijk de ballen met de tong te verwennen. Zalig en ja.. dan duurt het niet lang..
Daarna opnieuw wat masseren en douche nemen.
1u binnen en helemaal waar voor je geld.
Uit ervaring weet ik dat het Engels is. Ze stopt er wel hier en daar een woordje Nederlands in maar dat kan je geen deftige conversatie in het Nederlands noemen...Gesproken taal: Nederlands???
In de andere verslagen geven ze engels op als voertaal. Ook in haar advertentie op RL geeft ze engels aan.
Een foutje? Of spreekt ze wel degelijk nederlands?
Linda is inderdaad super... ze houd een logboek bij van de eisen en verlangens van haar klanten...da is uniek als je er binnenstapt of afspraak vastlegd weet ze al waar je het meest van geniet...vooral bij vaste klanten denk da iedereen een rating krijgt van haar...gewoon aangeven wat je het liefst hebt zij is er om je dromen waar te maken... heb je een goede klik met haar doet ze heel hard haar best.Linda is een topper!
Steeds een hartelijke ontvangst met de mogelijkheid tot douche.
Haar massages zijn echt van een heel hoog niveau en er valt bovendien best een aangename conversatie met haar te voeren.
Starten begint bij ons steeds met een heerlijke pijpbeurt ZC die al snel in 69 overgaat. Na het eerste salvo volgt een relaxerende massage waarbij ze geleidelijk opnieuw tussen de benen komt teasen... Heerlijk
Afwerking naar het einde doet ze de 2de keer met de hand, maar ze krijgt me steeds probleemloos over de streep.
Nog een douche als afsluiter en tot de volgende keer Kortom een aanradertje, die je met respect moet behandelen
Je kan je parkeren op de Kerkplein of op het plein bij de Willem Lambertstraat. Beide zijn 5 minuutjes wandelen.is er vlot te parkeren in de buurt van de studio?
ik hoop dat het maar tijdelijk is en niet dat ze voorgoed gestopt is. momenteel adv . niet op RLWeet iemand of Linda op vakantie is?
Ze is op vakantie naar Thailand tot einde van de maand.ik hoop dat het maar tijdelijk is en niet dat ze voorgoed gestopt is. momenteel adv . niet op RL
Bedankt voor de info.Ze is op vakantie naar Thailand tot einde van de maand.
Heb in de komende dagen weer eens een afspraak met Linda. Benieuwd of je indruk klopt... Ik hoop van niet!Sinds mijn laatste post toch weer enkele keren bij Linda geweest. De laatste passage dateert van begin februari.
Ik wou eerst een eerder positieve reactie plaatsen, maar nu ik er achteraf over nadenk... Niet dat de massage niet goed was, noch het erotische. Neen, dat was zoals altijd wel ok. Echter, het was allemaal wat kort.
Ik merk op dat ze heel graag praat over vanalles en nog wat, maar "vergeten" was dat ik eigenlijk daar niet ben om te praten.
Misschien is het voor haar leuk om oude bekende klanten steeds opnieuw terug te zien, of mss is de sleur er in gekomen, maar de lange massage of de stomende vrijpartij is verleden tijd.
De laatste 3 malen was het allemaal wat bandwerk. Of zo heb ik het toch ervaren.
Daarnaast vind ik dat ze stilaan haar jeugdige looks aan't verliezen is en er wat oud uit begint te zien. Dat viel mij echt wel op de laatste keer.
Spijtig dat ik geen positieve feedback kan geven deze keer, maar bedoeling is dat we eerlijk moeten zijn als we recensies schrijven.
Ik ga al jaren vele jaren 1 of 2 keer per maand naar Linda en ik trok toch grote ogen als ik die review las.... Ik ben echt nog nooit ontevreden buiten gekomen. Ik durf de recensie dus wel wat in twijfel trekken: C-cup = FAKE schrijven terwijl dit duidelijk een leugen is doet met aan een afrekening denken... Een korte massage? Linda geeft altijd een degelijke en lange massage...Dat is net één van de hoofdredenen waarom je haar boekt! Het erotische gedeelte is niet de meerderheid van de sessie maar echt, sensueel en geen fake gedoe.... Ik ben dus vooral benieuwd naar jouw ervaring @Geil Konijn?Heb in de komende dagen weer eens een afspraak met Linda. Benieuwd of je indruk klopt... Ik hoop van niet!
Jammer dat we van jou bezoeken nog nooit een recensie mochten lezen.Ik ga al jaren vele jaren 1 of 2 keer per maand naar Linda en ik trok toch grote ogen als ik die review las.... Ik ben echt nog nooit ontevreden buiten gekomen. Ik durf de recensie dus wel wat in twijfel trekken: C-cup = FAKE schrijven terwijl dit duidelijk een leugen is doet met aan een afrekening denken... Een korte massage? Linda geeft altijd een degelijke en lange massage...Dat is net één van de hoofdredenen waarom je haar boekt! Het erotische gedeelte is niet de meerderheid van de sessie maar echt, sensueel en geen fake gedoe.... Ik ben dus vooral benieuwd naar jouw ervaring @Geil Konijn?
Precies!Jammer dat we van jou bezoeken nog nooit een recensie mochten lezen.
Ja ja ja ja ja, volledig juistmaar dan nog commentaar leveren op anderen ook!
En ik weet dat Linda's agenda best wel druk bezet is, dus is het nogal raar dat er maar een handvol mensen de moeite doen om een recensie te schrijven in de 15 maanden dat dit draadje bestaat.Jammer dat we van jou bezoeken nog nooit een recensie mochten lezen.