Recensie Linda, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
217
16/01/22
222
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9051965-linda
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Foto's zijn met de AI filter van tegenwoordig. In het echt 10 jaar ouder en 20kg zwaarder.
Maar de nood was hoog en zo slecht is zij in het echt ook weer niet, gewoon typische oudere chinese dame. Dus toch naar binnen. Uitgekleed, en mag op de bed liggen. Tz is meer kusjes, dus niet zo boeiend. Daarna pijpwerk (zc) die niet slecht is, ze pak ook de ballen mee. Toen gevraagd of rimmen ook inzit, ja voor 20 extra. Deed ze ook niet onaardig, eerst wat voorzichtig daarna toch volop gerimmed. Daarna wil ze afmaken met cim, maar nee ik zei liggen jij en ik ging haar hard neuken. Ze kreunde niet fake en haar poesje was best strak. Nzc zou ook mogelijk zijn maar niet genomen. Afgemaakt in doggy. Overal best wel ok. 120 voor nmc pzc + rimmen zijn geen gekke prijzen. Was ze maar echt zoals op de foto………
 
mischien ben ik niet veel gewoon, maar ze ontvangt in de gortigste kleinste kamer die ik ooit gezien heb. 2 kleine 1 persoon bedjes 1 van een erg jong kindje aan de schoenen te zien en 1 waar je dan sex op zou moeten hebben.

Op de fotos ziet ze er prachtig uit, in het echt is het een sympathieke 40jarige dame die niet veel sport doet en een paar kindjes teveel heeft gemaakt. respect voor de dame, ze zal best een rot job en leven hebben in dat kamertje, maar onmogelijk voor me om hem daar recht te krijgen.

met alle respect voor de bovenstaande posters, maar ik vraag me af hoe geil je moet staan om in die locatie sex te hebben met de oma.
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft drie nieuwe foto's in haar kinky advertentie, kunnen mensen die haar gezien hebben iets zeggen over het waarheidsgehalte daarvan?
Ze lijken me niet echt in overeenstemming met de opgegeven leeftijd (47).
 
Terug
Bovenaan Onderaan