• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Linda, Kung massage, Neeroeteren 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
166
15/07/21
106
38
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
In het weekend ga ik vaker naar Kung, kies meestal haar nu de toppers weg zijn (Mimi, Nana, Toy). Vandaag eens voor Linda gekozen, ranke prinses met mooie lach.
Spreekt totaal geen Engels, dus op de kamer geef ik haar €80 voor alleen massage. Moest Kung ff telefonisch helpen met vertalen. Bij een nieuwe dame geef ik gewoon geld voor een massage, pakt het goed uit dan kan ik altijd nog €70 bijbetalen.
Gestart met de massage, merkte wellicht dat ze ietwat geraakt was dat ik niet direct voluit wilde gaan. Ze deed ook niet erg veel moeite om te overtuigen. Elke aanleiding tot een kusje of aaitje over intieme delen werd afgeweerd. Wel, so be it. Ziet er leuk en klein en fijn uit. Massage prima, halverwege handmatig hoogtepunt, nog massage en daarna douchen.
Ze is niet heel verkeerd, er zijn slechtere. Maar er zijn ook betere, ik weet niet of ik ze het hele bedrag waard vind. Meestal vind ik oudere dames beter dan jongere, ondanks dat ze haar leeftijd mee heeft ben ik niet zeker van een goede sex partij.
Ik ben tevreden overigens over de massage, dat is het probleem niet.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tweede keer met Linda. Nu het volledige programma, en dat is prima.
Zoenen kwam traag op gang maar was prima. Jammer dat ze niet meer verstaanbaar kan zeggen dan yes, no, okay, nice maar het is doenbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal had ik een afspraak met Champine, maar toen ik aankwam was zij al bezet en was enkel Linda nog beschikbaar.

Ik vroeg voor 30 minuten voor intiem, geen probleem. Douche nemen en we zijn vertrokken.

Ze begon me lekker te strelen en te pijpen. Na een tijdje begon ik haar te strelen en te vingeren. Haar poesje voelde lekker strak aan.
Het duurde niet lang of ik kreeg zin in seks. Lekker in missionary begonnen en zo ook afgemaakt.
Van zoenen kwam er niet veel van, waarschijnlijk omdat mij snor wat lang is, maar bon. Ze gaf me er wel een paar op de mond, maar heel zacht.

Linda is een superlieve dame, maar het was zeer moeilijk om te communiceren. Godzijdank bestaat google translate.

Mijn avond is alsnog goed beëindigd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan