Tja, kan niet beoordelen of die service verbetert is aangezien ik niet eerder met haar heb gekamerd.
Positieve nieuws....., héle mooie, kleine en slanke dame, mooie stevige borsten die ze graag laat kneden/likken.
Is naar zeggen Colombiaanse, haar Engels is zeer matig helaas en mijn Spaans nog minder.
Service echter is nog niet op "HOP" niveau iig. Na afloop ook vermeld bij "management" ...., had daar (
pzc) op aan moeten dringen blijkbaar? Niet mijn stijl iig. Graag of niet.
Nauwelijks zoenen, condoom werd dus toch geplaatst net voor ze begon te pijpen, wat ze trouwens niet onverdienstelijk deed trouwens.
Na poosje ff gebeft wat ze niet voluit toeliet, wil blijk/schijnbaar niet aan haar klit worden gelikt? Mogelijk bang dat ze het lekker vindt? Geen idee dus over naar 69, weinig verbetering hier, sterretje wil ze duidelijk wél meegepakt hebben.
Aansluitend diverse standjes geneukt, ze wisselde trouwens van condoom vooraf en glijmiddel is ze zeker niet zuinig mee.
Handje bleef er een beetje tussen totdat ik daar wat van zei, super irritant vind ik dat.
Verder geen idee of ze het ook lekker/leuk vond, gekreun kan gespeeld zijn geweest, was niet overdreven maar echt?
Klaarkomen op die manier ging zeker niet lukken dus handmatig verdere actie. Deed ze trouwens behoorlijk goed, met veel gevoel en ondertussen zittend op mijn gezicht.
Kwam dus, niet verwacht want mezelf al een keer 'geholpen' vandaag, alsnog behoorlijk heftig klaar. Kudo's voor haar wat dat betreft.
Aansluitend nog een behoorlijk goede massage gekregen en een bedankje omdat ik zown "nice man" was.
Over het geheel geheel genomen, geen verkeerde date maar zeker niet super. Ruime voldoende alles in aanmerking nemend.