Recensie Linda Deventer 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doorwipper

Stamgast
300
27/10/21
194
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3799766-linda
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke geile meid, net ontvangst op bovenverdieping in Deventer. PZC was oké niet heel spannend maar haar kutje lekker strak en kan mijn vriend volledig hebben zonder handjes etc. Kom er wel weer
 
Laatst bewerkt:
Leuke geile meid, net ontvangst op bovenverdieping in Zwolle. PZC was oké niet heel spannend maar haar kutje lekker strak en kan mijn vriend volledig hebben zonder handjes etc. Kom er wel weer
Advertentie en titel van dit onderwerp geven Deventer aan, maar in je tekst schrijf je Zwolle. Welke locatie is juist?
Excuses opgelost het is Deventer, scherp gezien
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3799766-linda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Thaise Linda geweest. De foto's zijn echt slecht. In werkelijkheid is Linda veel mooier. Ze heeft iets stevigs, maar er zit geen grammetje vet aan. Zij heeft een mooi klein strak lichaam, een heerlijke zachte jonge huid en een super lief/vriendelijk gezichtje. Bij de start hebben we ons uitgekleed en ik werd echt geil van deze schoonheid met een keurig geschoren poesje. De afspraak was vandaag in Zutphen. Linda is blijkbaar op rondreis.

Wat mij betreft kan deze recensie ook staan bij 'Privemassages'. Bij de start kreeg ik een klassieke Thaise massage de vergelijkbaar is met een massage in een professionele massagesalon. Sinds tijden zijn mijn spieren zo lekker los gemasseerd. De massage duurde ongeveer 20 minuten. Daarna begon het teasen en pleasen. Wat betreft het pleasen, wees lief voor haar en ze geeft jou heel veel terug.

Ik had zin om haar te masseren. Linda laat dingen gewillig toe. Legde uit zichzelf haar benen al een beetje uit elkaar. Op die manier kon ik ook haar kutje masseren en had een heerlijk uitzicht op haar prachtige ranke schaamlippen. Ze gaf zich lekker over en ik zag dat ze geil werd. Ik zag haar ranke lipjes opzwellen en keek spontaan in haar roze grotje. Vervolgens heb ik haar en body tot body gegeven waarbij mijn staaf blank langs haar natte poes gleed.
Ondertussen mocht ik haar borsten kneden. Ook al heeft ze haar borsten laten vergroten, ze voelen zeer natuurlijk en zacht aan.

De happy end was in missio. Ik wilde haar zoenen, maar dat is niet meteen waar zij het meeste van houdt. Ik drong bij haar naar binnen. Zonder glijmiddel gleed mijn pik naar binnen. Heerlijk mijn paal te zien in haar kale poes en uitzicht op haar strakke buikje en mooie borsten. . Zoals hierboven al beschreven, je voelt dat het een jonge meid is met een strak en soepel kutje. Uiteindelijk mijzelf afgetrokken en haar lichaam flink ondergespoten. Ze genoot duidelijk van mijn productie.

Herhalingsgevaar zeker! Lieve gewillige meid als je voorzichtig met haar omspringt. Nu hopen dat ze een beetje in de buurt blijft.
 
Ik heb op basis van bovenstaande recensie ook de gok maar gewaagd.....helaas een tegenvaller. App contact verliep vlot, maar bij aankomst op locatie was het bijna dringen. Er werken 3 dames en ik was er tegelijk met 2 andere wandelaars. Helaas dus niet de Thaise Linda, maar een Colombiaanse Linda. Al snel na het uitkleden een condoom om de jongeman en het afwerken kon beginnen. Wel lekker kunnen neuken, maar stond na 20 min alweer buiten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3799766-linda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb wel met de dame van de fotos kunnen afspreken maar was minder enthousiast.
Na het uitkleden heb ik enkele minuten naakt gestaan, wachten totdat ze haar telefoon weg deed. "No, one minute baby one minute".

Ik ging op bed naast haar liggen en mocht haar lekker vingeren. Ook mocht ik met mn vingers naar binnen (2 vingers) maar dat moest wel zachtjes. Na een tijdje met haar kutje gespeeld te hebben op mijn knieën naast haar hoofd gaan zitten zodat ze me kon pijpen terwijl ik haar natte kutje nog wat meer bespeelde. Na een minuutje wilde ze het condoom pakken. Ik heb in de tien minuten hierna wel vier of vijf keer moeten aangeven dat het condoom kan wachten, ik wil eerst wat gepijpt worden. Dat goet ze niet diep en voor mijn smaak wat grof en oppervlakkig. Met wat tips werd het iets beter. Zij liep te klagen over dr kaken, ze wilde dat ik haar zou neuken. Ik wreef mn pik even over haar kutje wat ze toestond, mijn geile hoofd dacht gelezen te hebben dat ze bare neukt een ik steek ik 'm er in. Toen werd ik toch teruggefloten, even rubber er ook heen.

Hoewel de start afstandelijk was, het pijpen teleurstellend is dit vrouwtje heerlijk te neuken. Op dr rug, benen omhoog en je krijgt alle ruimte om zo diep en hard te stoten als je wilt. Ze laat zich gewillig van positie veranderen en doggy buigt ze lekker diep naar voren, zeker geil! De laatste twintig minuten heb ik haar geneukt alsof mn leven ervan afhing. Lekker over dr lijf heen klaar gekomen. Sorry Linda, het was niet de bedoeling in je gezicht te spuiten, het was iets explosiever dan gedacht 🙈

Ruim 40mn binnen geweest en dat is dan wel weer heel netjes. Er kwam 1 keer de opmerking haast te maken maar niets geen gevoel van afraffelen of gehaast op de klok.

Des ondanks voor mij geen herhaling. Pijpen is te belangrijk onderdeel voor mij.


Ps had nog gevraagd of ik een onherkenbaar videotje kon maken tegen betaling maar dat kon niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan