Wonderwall
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/504401-linda
- Totale kosten (in euro)
- 200
Linda in 1 woord WAUW!
het is al weer een tijd geleden dat ik bij haar ben geweest maar wat een verscheining
Ze ziet er goed en verzorgd uit en wat een apparaat
Ik mocht haar gaan pijpen waar ze duidelijk van geniet. Midden in de pijpsessie ging ze opeens op haar rug liggen met benen omhoog en moest ik haar rimmen. Zelfs dat was heerlijk om te doen.
Ze wou me doggy nemen maar ze was toch te groot voor mij en ik wacht echt te zenuwachtig. Uiteindelijk heeft ze mij ook klaargepijpt.
Wellicht volgende keer dat het mij wel lukt om haar in me te krijgen.
Ben ook een tijdje fan geweest van haar onlyfans. Het lijkt alsof ze met de jaren alleen geiler wordt.
het is al weer een tijd geleden dat ik bij haar ben geweest maar wat een verscheining
Ze ziet er goed en verzorgd uit en wat een apparaat
Ik mocht haar gaan pijpen waar ze duidelijk van geniet. Midden in de pijpsessie ging ze opeens op haar rug liggen met benen omhoog en moest ik haar rimmen. Zelfs dat was heerlijk om te doen.
Ze wou me doggy nemen maar ze was toch te groot voor mij en ik wacht echt te zenuwachtig. Uiteindelijk heeft ze mij ook klaargepijpt.
Wellicht volgende keer dat het mij wel lukt om haar in me te krijgen.
Ben ook een tijdje fan geweest van haar onlyfans. Het lijkt alsof ze met de jaren alleen geiler wordt.